maandag 10 februari 2014

Week 6 van 3 tot en met 9 februari 2014


En ook week 6 is al weer voorbij een week die voor ons best even spannend was moet Martin wel of niet geholpen worden aan zijn knie……het antwoord is ja op 26 februari gaat hij onder het mes voor een kijkoperatie en mag dan gelijk weer mee naar huis. Herstel periode een week op krukken en dan vier tot zes weken sterker worden en dan weer gaan. Oeps dat heeft best veel gevolgen. Martin zou op 9 maart tijdens de City Pier City met onze dochter Deborah haar eerste 10 kilometer volbrengen en ik zou daarna op de halve starten. Ja oke je laat je dochter niet in de steek dus gaat moeders eerst met dochter lief lopen en dan kijken of we die halve er nog uit kunnen persen, best spannend hopelijk is het een beetje goed weer. En helaas heeft hij ook de marathon van Rotterdam moeten afzeggen dat is allemaal net iets te vlot na de operatie, wel een raar idee dat ik wel loop en hij niet, maar goed kan hij dochter lief aanmoedigen op de 10 kilometer en uiteraard mij.

Verder ben ik lekker druk aan het graspersen en het grassap ben ik nu ook begonnen met drinken, kijken wat het allemaal met me doet. Wil je er alvast meer over weten kijk eens op www.tarwegrasbezorgen.nl .

Uiteraard ga ik jullie binnenkort uitgebreid vertellen over mijn ervaring ermee.

Verder een extra rustdagje genomen vrijdag, ik kon het niet opbrengen om weer helemaal nat te regenen plus dat ik toch een beetje gevoelige bovenbeentjes had en dan weten dat je er zondag weer 28 moet is een extra rustdag best wel eens verstandig en lekker.

Zondag dus de 28 kilometer trainingsloop gedaan, deze keer niet met Ginie want die liep in Schoorl en heeft daar een waanzinnige P.R. gelopen op de halve.

Gelukkig had ik wel een ander loopmaatje ik had Brigitte bij me, die is voor de eerste marathon in training en tja die gaat als een trein. We hadden best redelijk slecht weer en niet van de regen maar door de wind en zeker de laatste acht kilometer waren super killing, en dan nog blijft die Brigitte doorgaan en hield mij vaak zelfs uit de wind echt respect hoor die gaat een mooie tijd neerzetten in Rotterdam.

Nou dat was het wel even voor deze keer vrijdag gaan we op trainingsweekend naar Texel met hopelijk wat minder wind.

De cijfers van week 6:
Gelopen km in week 6            57.7
Totaal gelopen km                  325.4
Nog te volbrengen km            2174.6
Gelopen km training               57.7
Totaal gelopen in training       282
Aantal keer met regen            1
Totaal aantal met regen          4
Gelopen km in wedstrijd        27.7
Totaal gelopen in wedstrijd    43.4
Aantal keer met regen             0
Gemiddeld per week te doen  47.3

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten