maandag 13 januari 2014

Van 6 tot en met 12 Januari 2014


En ook week twee zit er alweer op de tijd vliegt eigenlijk voorbij en voor we het weten is het 13 april en lopen we de Marathon van Rotterdam. Ja dat gaat best veel sneller als je denk hoor nog 4 trainingsloopjes en paar leuke loopjes door het land en dan is het alweer zover.

Maar goed voor die tijd moeten er nog wel even wat kilometers gelopen worden dat wel en daar moet toch echt een beetje de spirit in komen want het is nu zoals ze bij Martin in de groep zeggen Albert Heijn tempo.

Dinsdag een druk dagje dus even alleen trainen en een workout in mijn horloge gezet en hup weg wezen, mmm of dit het helemaal is weet ik nog niet wat een gepiep, sneller, sneller, sneller ja hallo het is windkracht 5 en ik doe mijn best hoor. Ondanks dat het gepiep zelfs in mijn rust periodes was, bleken daar de tempo`s toch goed van te zijn althans wat ik wilde. Zal wel met iets van gemiddeld te maken hebben, maar goed we proberen het nog wel een keertje.

Zondag hebben we de eerste trainingsloop gehad de 23 kilometer lekker een kwartier eerder weg en op mijn eigen tempo.

Moet wel zeggen de eerste kilometers gingen best gemakkelijk en vlotjes, misschien dankzij het lekker soundje van @kesmusic van @loopmaatjes. Na een kilometer of 13 had ik het toch wel even gehad, had ook wat moeite met het ontspannen lopen. Je weet dat je nog even moet doorbikkelen en dat je dan weer bij de drankpost ben dus even doorbijten en gaan.

 
 
Heerlijk even niks bij de drankpost even rust het is zo lekker maar zo verkeerd want iets te lang staan is weer moeilijker om goed op gang te komen.

Ben toch wel blij dat de volgende keer Brigitte en Ginie meelopen want het is toch best zwaar alleen.

Aangekomen op de vereniging lekker douchen en goede massage en dan niks meer want ik ben echt moe, het is weer even wennen zeg maar.

 
De cijfers van week 2:
Gelopen km in week 2            61.8
Totaal gelopen km                  92.5
Nog te volbrengen km            2407.5
Gelopen km training               61.8
Totaal gelopen in training       81.8
Aantal keer met regen             0
Totaal aantal met regen          1
Gelopen km in wedstrijd        10.7
Totaal gelopen in wedstrijd   10.7
Aantal keer met regen             0
Gemiddeld per week te doen  48.2

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten