maandag 2 december 2013

De week tot 2 december 2013


Zo en dan is er weer een week voorbij een week met wat minder kilometers maar wel met heerlijke trainingen.

nog een foto van vorige week
 
Ook eens overleg gehad met de trainert want ja heb zondag wel lekker gelopen maar het tempo en de tijd kan ik toch niet echt blij van worden. Dus de trainert gaat wat meer tips en trucs geven en heeft het over tijden die ik moet kunnen lopen waarbij ik denk oke dan maar goed we gaan ervoor.

Dinsdag hadden we een duurloopje waar ik best wel een beetje tegenop zag want het is niet de afstand maar het constant lopen in hetzelfde tempo gaat dat lukken want het tempo ligt niet super hoog maar hoger als dat ik alleen loop.

Het gaat eigenlijk heel relax het lukt ik kan gewoon lekker mee, oke ik ben blij dat we na 6 kilometer even een kleine korte rust pauze hebben. Dan nog even twee kilometer knallen die best lekker gaan en dan lekker rustig terug naar de vereniging.

Nog even snel het pakketje bij de buurvrouw opgehaald met een nieuwe tight en een nieuw loop jasje.

Woensdag zo even me nieuwe tight passen helaas dat is geen model voor mij dus die gaat terug maar het jasje zit heerlijk, is lekker warm en sluit helemaal aan dus eigenlijk meer een trui als jasje en het kan ook lekker hoog dicht. Lekker gelopen op lage hartslag en naar het gefluit van de vogeltjes geluisterd, het ging heerlijk het was ook heerlijk weer.

De training van donderdag was helemaal leuk, eerst een kwartier estafette met stukjes van ongeveer 200 meter en die gingen keilekker. Toen had de trainert een parcours op het gras uitgezet als een soort semi-cross erg leuk om te doen, had alleen helaas schoenen aan die geen grip gaven en dan is het toch even uitkijken op het natte gras.

Daarna met de groep naar het viaduct, ik mocht de oefeningen samen met de trainert doen, wandelen naar boven en vol gas down hill en dan aan het einde proberen te versnellen op je versnelling!!!

Heerlijk het is zaterdag en ja oke ik moet helaas werken. Maar heb een avonddienst dus als ik op tijd opstaat kan ik wel even lekker de Gorzen in.

Dus de wekker zetten en dan ja zelfs iets voor de wekker wakker worden, oeps het is nog donker.

Op het gemak ontbijten dus, kleding zoeken en dan is het gelukkig licht genoeg.

Hup op het fietsje richting de Gorzen en even lekker lopen. Het is heerlijk weer en het jasje wat ik aan heb is al snel te warm, dus na drie kilometer even een paar passen extra en me jas in mijn fietstas.

Het gaat niet super snel maar wel super lekker en het is dik genieten met het zonnetje en de hele dikke blubber. Het was weer super!!!!

Dan snel douchen, omkleden en hup aan het werk, het is niet leuk in de weekenden werken maar als je toch nog even lekker kan lopen maak dat wel een hoop goed. In de middag krijg ik van Martin berichtjes over hoe ik morgen ga lopen enz. Mmmm gewoon naar het bureau en jij ga toch met de jongens lopen. Maar wat blijkt Martin wil gezellig met mij meelopen, nu weet iedereen die ons wat langer ken dat wij niet echt goed samen kunnen lopen. Maar goed Martin beloofd dat ik het tempo mag bepalen dus we gaan het gewoon doen want het is anders ook maar alleen en zo zien we elkaar ook iets langer. Hihi dit klinkt wel heel puberachtig verliefd he.

Zondag zo de wekker kan iets later want anders moet Martin er ook altijd een uur eerder uit dus dat is ook weer mooi meegenomen. Het is wel heel erg lekker weer dus alles zit wel mee. We gaan lekker rustig op pad en de eerste kilometer gaat lekker in 6.40 en het loopt lekker en op de een of andere manier houden we dit ook behoorlijk goed vol. Natuurlijk is het best werken voor mij maar dat geeft niet want op deze manier word ik ook alleen maar sterker van.

Bij een kilometer of negen gaan we de Brienoordbrug af en dan ga ik weer gek lopen doen op de een of andere manier met ademhalen en krijg het even flink benauwd, dus even wandelen een dadel eten en dan gaat het wel weer. Helaas het tempo is er dan wel uit en ik merk dat ik moe begin te worden ga ook weer beetje balen dat ik niet wat sneller kan lopen even beetje gr gevoel.

De afspraak was dat Martin mee zou lopen tot aan de Laan op Zuid en dat ik dan alleen verder zou gaan, dus met het gevoel nog even bikkelen je kan zo even een stapje terug doen, doe ik heel erg mijn best. En dan geeft Martin aan nee ik ga met je mee over de Erasmusbrug, damn oeps nog iets langer door ploeteren maar ook wel weer fijn. Op de Erasmusbrug ga ik bijna meer achteruit als vooruit maar dan helpt mijn bink mij en rennen we hand in hand de brug op, wat een heerlijk gevoel was dat ik kreeg gewoon een beetje vleugels ervan.

Onderaan de brug gaat Martin toch echt terug naar huis, ik zou er niet aan moeten denken dat eind weer terug en ga ik verder richting het bureau.

Ik maak nog een lusje hier en daar want ach heb nog iets tijd over en dan heb ik ook gelijk mooi 17 kilometer rond, makkelijker optellen.

Het was echt heerlijk lopen vandaag en die bruggen volgende week ach dat gaat wel goed komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten