maandag 4 november 2013

Maandag 4 november 2013


 Zo maandag lekker een rust dag komt goed uit moet toch werken, en dan gelukkig twee dagen vrij.

Wil eens even flink opruimen in huis, alle sportkleding is even uitzoeken want het past niet echt meer in de kast.

Dinsdagavond lekker trainen leuk programma 4 min- 3 min- 2 min- 1 min en dat twee keer moet zeggen de 4 min is best nog een eind maar de rest ging weer redelijk op tempo en dat geeft weer een beetje moed moet ik zeggen.

Woensdag na alles opgeruimd te hebben en extra mandjes gehaald te hebben eindelijk de loopkleding uitgezocht het is echt heel erg, wat een spullen.

Donderdag ik moet vanavond weer werken gelukkig heb ik vorige week wel wat kleding op het bureau laten liggen dus op mijn eten na heb ik er alles. Nu kan er best redelijk wat in mijn rugzakje maar wat spulletjes en mijn shakebeker dan ik het wel vol dus eten halen we maar even bij de Albert Heijn om de hoek.

En dan het volgende vraagstuk weer over die Laan op Zuid en de Erasmusbrug of nemen we een klein ommetje en gaan we over de Brienoordburg en lopen we dus een stukje van de Bruggenloop andersom?

Mijn planning is om elke derde kilometer te versnellen liefst op 6 min of eronder, de eerste viel al een beetje tegen ook omdat de eerste twee kilometers al redelijk snel gingen.

De tweede versnelling zat precies in een park gedeelte  met wat heuveltjes erin, oke wat je omhoog gaat moet je ook weer naar beneden dus al met al redelijk goed, zeker ook met de wat lastigere ondergrond natte bladeren.

Dan weer even twee kilometer rust hard nodig ook, en moet in die twee kilometer ook de brug op maar ja dat houd wel in dat ik dus de brug af mag versnellen. Het gaat eigenlijk minder snel als ik had gehoopt en het voelde ook veel sneller maar het laatste stuk wat je weer zelf moet doen is killing.

En eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad, me rug doet beetje vervelend drie keer in een week met de rugzak is toch niet alles maar goed we buffelen gewoon even verder.

Lusje om de brug heen andere kant weer terug, heerlijk in het zonnetje de wind beetje in de rug, beetje denken en doen en dan he ik zie een bekend loopje en ja is het ja hoor een trainingsmaatje Chris. Heel even een korte babbel en dan snel weer verder, de snelheid is er nu echt wel uit en dan komt de vierde snellere kilometer eraan. Ik zet aan ik probeer maar mijn hemel ik loop nu op de Maasboulavard en heb de wind dus gewoon echt tegen ik ploeter, word ingehaald, probeer me te gaan, ga kapot zet door pft eindelijk kilometer is voorbij.

Even bijkomen en dan rustig uitlopen tot de Albert Heijn want heel veel meer zit er niet meer in.

Op de hoek bij het marathonmonument bedenk ik dat Martin hier om de hoek bezig is jammer dat ik niet weet waar precies had ik even kunnen zwaaien.

Dan maar verder ik loop de Coolsingel op en iedere keer denk ik weer ik wil gewoon op de rijbaan lopen want de Coolsingel is van mij.

Even zwaaien naar Liesje die druk aan het werk is en dan hup de bocht om tussendoor naar de Albert Heijn en wat blijkt dus later als ik rechtdoor was gegaan had ik mijn allessie nog even gezien, stom he. Al met al redelijk lekker gelopen dus op naar zondag lekker even de gorzen in denk ik.

 

En het was lekker in de Gorzen, rustig erheen gelopen toen het eerste rondje gemaakt, ging lekker. Toen ik weer aankwam op de parkeerplaats kwamen ze net van Top 2000 aan even gezellig mee rekken en strekken, praatje met die en gene en dan snel er vandoor hun hadden coopertest en daar heb ik toch wel een broertje dood aan. Tweede rondje heb ik andersom gelopen en dat viel niet echt mee ondanks de rust pauze zeker de trap op naar de uitkijktoren was super killing maar het was zo lekker om te doen. Heerlijk onder de blubber thuiskomen, douchen en genieten van je vrije zondag!!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten