maandag 28 oktober 2013

28 oktober 2013


Dinsdag 22 oktober 2013

Vanavond weer lekker trainen, gisteravond heel bewust een beetje geluierd en niet veel gedaan, maar merk wel dat mijn lichaam het nodig heeft.Het is niet dat het lichamelijk zwaar is op het werk maar emotioneel vergt het best een boel en ook dat moet je op een rijtje zetten.

Dus vanavond hebben we zin om lekker te gaan trainen, het programma is niet lang maar best pittig 10 keer 1 minuut versnellen en dat twee keer.Tempo`s zijn nog niet zoals ze waren maar beetje bij beetje komt er iets terug en in een groep gaat het net wat makkelijker als dat je alleen het gas erop moet zetten.Dit geeft de burger weer wat moed want word er een beetje ongeduldig van dat mijn tempo`s niet echt lekker terug willen komen, anderzijds waren mijn tempo`s ook niet echt heel erg hoog.

Zou wel iets specifieker hierop willen trainen maar hoe en wanneer, hoewel straks helaas wel veel meer tijd daarvoor.

 Donderdag vandaag niet trainen met de groep maar alleen lopen heb een avonddienst dus of heel vroeg opstaan thuis lopen en douchen of naar het werk lopen en daar douchen, scheelt weer reistijd.Het zonnetje schijnt het lijkt wel zomer dus hup lekker naar het werk toe lopen, de route is niet echt super leuk maar goed de combinatie is goed te doen. We gaan lekker op tijd weg en na 10 minuten denk ik waarom heb ik weer teveel aan, had gewoon in de korte broek kunnen gaan, gelukkig wel een ondershirtje onder mijn dunne trui dus trui uit en in shirtje verder.Het gaat beter als zondag maar minder lekker als dinsdag ik probeer iets meer tempo erin te houden en toch ook op souplesse te lopen maar super vlot gaat het niet.Ondanks alle stoplichten die je wel rust geven maar je ook uit je ritme halen lekker gelopen.

 Vrijdag vandaag lekker vrij, beetje in huis rommelen boodschappen doen de nieuwe Runners halen en dan lees je dat ze weer mensen zoeken voor het Dreamteam voor de marathon van Rotterdam, zal ik me daarvoor aanmelden?Heb er nu wel alle tijd voor een schema wat bij mij past, extra begeleiding, het klinkt allemaal heel erg super, ik ga er eens over nadenken maar denk wel dat ik het probeer.

 Zaterdag een drukke dag, werken, wil het mailtje voor mijn opgave voor het Dreamteam maken, vanavond een verjaardag en morgen ook weer werken.

Jeetje en dan is het druk zondag echt wat een debielen lopen er in die stad toch rond.Druk slecht weer harde wind en dan wil ik ook nog naar huis gaan lopen, hopelijk beetje wind mee anders spring ik echt op de tram, nee niet voor de tram maar in de tram. Wat een drukte op zuid Feyenoord heeft gespeeld en ik moet dus tussen al het geweld door tegen de richting in naar huis, veel auto`s, fietsers en scooters niet fijn lopen volgende keer even checken en dan andere route pakken.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten