maandag 11 november 2013

Maandag 11 november 2013

Maandag vanavond ga ik lekker mee een stukje lopen met Martin en Jeroen.
Aangekomen op de baan begint het gelijk steeds harder te regenen, Martin en Jeroen gaan als eerste naar buiten.
Als ik dan eindelijk ook naar buiten ga en een rondje heb gehobbeld gaan de heren alweer naar binnen, ik hobbel stug door maar het regent wel heel erg hard.
Dan roept Martin me het is met Jeroen geen doen in de regen het slechte zicht plus de regen maken het niet makkelijker.
Martin geeft aan dat het geen doen is en we stoppen met lopen, oke 600 meter is niet echt waar ik voor ging maar het is wel beter zo.
 
Dinsdag ik ben moe en heb helemaal nergens zin in, ik wil lekker in bad hangen en vroeg slapen en en en ….
Martin wil wel gaan trainen zal ik dan ook maar meegaan dan kan ik morgenochtend lekker uitslapen, dus hup omkleden en gaan. Het is een leuke training we beginnen met 15 seconden en steeds met 15 seconden meer tot 90 seconden en dan weer terug en dat twee keer.
Het was eigenlijk een hele fijne training en ik heb eindelijk weer eens redelijk op tempo kunnen lopen heerlijk gewoon.
En dat uitslapen ging helaas niet door onze lieve kater Devil zat weer eens helemaal onder de bulten en schramen en liep mank, dus ritje dierarts.
Devil gaat aan de medicijnen en moet voorlopig even binnen blijven om te herstellen, daarna moeten wij waarschijnlijk herstellen maar dat zien we dan wel weer.
 
Donderdag lekker baan training ik heb er zin in een leuke training met 10 keer 300 meter en dat twee keer.
Ik begin natuurlijk lekker dolletjes achter Marina aan en dat gaat opzich best wel Marina loopt een heel vast tempo dus dat is zalig maar toch nummer 5 moet ik even op adem komen om daarna weer fris en fruitig verder te kunnen.
De tweede serie doet Marina er nog twee en stopt er dan mee, dus moet ik het zelf doen ik merk dat ik iets harder ga maar we mogen nu na iedere 300 meter 100 meter lopen dus is net te doen toch nekt nummer 5 me weer en weer even rust en dan krijgen we te horen dat we er nog maar eentje hoeven, bah als ik dat had geweten had ik doorgezet of moet ik misschien gewoon ook meer doorzetten?


 
Zaterdag vandaag gaan we crossen in de Gorzen maar niet zomaar maar met een ploegje loopmaatjes. Ik heb een week of wat geleden een berichtje geplaatst op facebook wie heeft er zin en wie gaat ermee een stukje crossen. 

Leuke reactie en uit alle vriendschapshoeken komen er wel een paar aanwaaien en gaan we met zijn alle op pad. Martin gaat voorop en ik sluit de rij om te zorgen dat niemand verdwaal, het was echt super leuk en gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Ook eindelijk mijn schoenen echt goed vies en zelfs een tak onder mijn veters terecht gekomen best knap gedaan.
 
 


 
 
Zondag het weer is grauw en grijs en er staan 21 kilometers op de planning, Martin gaat weer lekker met de groep maar 6 min per kilometer ga ik nog niet volhouden dus ik moet alleen.
Ik voel me eigenlijk best een beetje zielig anderzijds wil ik ook eigenlijk helemaal niet zo eind in een groep lopen dus beetje raar weer. Op 7 kilometer kwam ik Martin en zijn groep tegen en hun waren toen pas bij de drie kilometer dus ik had lekker al een stukje gehad.
Ik heb het plan om alle kilometers onder de 7 minuten te lopen, tja leuk plan maar dat valt dus nog een beetje tegen zeg maar.
Het nadeel van het rondje is dat ik 6 keer de mogelijkheid heb om te keren en moet eerlijk zeggen bij het vierde punt kwam wel heel even de twijfel. Het regende een beetje maar ja of ik nu terug ga of ik loop door nat worden doe ik toch wel, dus niet piepen maar gewoon door lopen.
Dan eindelijk het keer punt eigenlijk ben ik dan al over de helft maar dan gaat ook de neus weer richting huis en dat maakt het wel weer makkelijker.
En dan het laatste stukje ik ben moe maar toch ook weer trots dat ik het heb gedaan hoewel ik me ook afvraag hoe heb ik dit in Berlijn gedaan!!!!!!!!
 
Nu de rest van de week afwachten of ik een uitnodiging krijg voor het Dreamteam heb er wel heel veel zin in hoor maar goed tot donderdag vingers crossed.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten