dinsdag 19 november 2013

Dinsdag 19 november 2013


Dinsdag vandaag gaan we weer gewoon trainen een heel raar programma 7 min ,  3 min en 1 min versnellen en dan 5 keer snel het viaduct op en heel rustig eraf. Ik merk dat ik met 7 min best moeite heb ik weet denk dat ik aan het einde tekort kom en durf dus niet voluit te gaan in het begin, best lastig want ik denk dat ik mezelf daardoor te kort doe maar goed komt wel weer. Het viaduct op ging daarin tegen wel lekker korte stukjes muziekje wat harder en gaan, heerlijk.

Woensdag een zware dag en eerder naar huis gegaan en dus mooi even de ruimte en tijd om weer eens een rondje lage hartslag te doen. Ja dat werkt natuurlijk niet een kop vol met dingen en dan ontspannen lopen, gek idee maar goed het koste dus heel veel moeite om te blijven dribbelen en jeetje wat is 45 min dribbelen zwaar. Het voordeel is kan alleen maar beter gaan.

Donderdag coopertest op de vereniging en dat is niet echt mijn ding en ik ben vrij dus ik kan ook lekker overdag gaan lopen en een avond op de bank gaan hangen. Heel de dag zijn er steeds regenbuien, ik blijf vrolijk uitstellen tot het iets opklaart dus snel omkleden en naar buiten. Had van de trainer door gekregen 7 keer 600 meter versnellen best een aardig programma, dus hup het park in daar weet ik een rondje van 600 meter en dat is makkelijk hoef je niet iedere keer te kijken hoe of wat. Ik ging op de korte manier daarnaar toe althans dat dacht ik maar het was eigenlijk net zo lang maar dan ben je gelijk goed warm toch. En dan loop je daar en waar ik eigenlijk geen erg in heb gehad is de bladeren die uiteraard nu met bossen uit de bomen vallen, dus een deel van mijn rondje over de natte bladeren en een deel gelukkig schoon pad. Na 5 rondjes was ik het eigenlijk wel weer zat en ben ik een klein stukje verder nog 5 rondjes van 300 meter gaan doen, vond het wel een redelijk alternatief.

Zaterdagochtend ik wil slapen ik wil lopen ik moet werken….Alle spullen voor het werk de avond van tevoren klaar gelegd de wekker op de uiterste tijd en dan maar snel op de fiets naar de Gorzen dan kan ik twee rondjes doen en ben ik net weer op tijd terug. Dan snel douchen, koffie en hup weg werken, nee niet echt ideaal maar goed is nog maar een paar keer dan is dat ook weer over.

Gelijk ook kleding mee genomen voor morgen dan gaan we lopend naar het bureau een leuk rondje Bruggen uitgezet, ben benieuwd hoe het gaat.

Das geen rondje bruggen maar een hele echte Bruggenloop, we begonnen natuurlijk al bij Beverwaard een lekker viaductje en dan wat hobbels en bobbels en vervolgens de Brienoordbrug op te klauteren. Jeetje hij valt tegen vandaag en wat een drukte op de brug denk dat er zomaar een loper of 35 aan het ploeteren was. Maar goed lekker relax naar beneden en dan richting de Maas boulevard, dit lijkt altijd vlak maar schijn bedriegt het is gemeen vals plat, voordeel met de Bruggenloop is het de andere kant op lopen dus lekker iets naar beneden. Dan hebben we hier en daar een plattebrug en komen we bij de Willemsbrug en die gaan we op. Dat voelt heel raar want dat is richting huis en dat is de bedoeling nog niet. Dus na de Willemsbrug gaan we de Hef over en dan rechtsaf richting de Erasmusbrug ik lijk wel gek brug op brug af en nog een keer maar toch het gevoel als je dan bovenop de Erasmusbrug loop en je ziet aan je rechterkant de Willemsbrug en de Brienoordbrug en je weet die heb ik ook gedaan dan voel je je groeien.

Lekker relax naar beneden nu is het uitlopen naar het bureau onder de brug kwam ik Jan uit mijn loopgroep nog tegen die was ook met een mooi rondje bezig.

Nog even snel de Hema in voor de kerstkaarten en dan een broodje halen en hup snel onder de douche en aan het werk.

Een lekkere 16.5 kilometer ook al waren ze minder snel als gehoopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten