maandag 14 oktober 2013

De eerste week van oktober

De week vanaf 7 oktober 2013

Zo het is dinsdag en we gaan gewoon lekker trainen vanavond.
Het programma is eigenlijk 6 keer 2 min versnellen met 2 min rust maar eerst even lekker inlopen en wat oefeningen.
Voor mijn gevoel gaan de tempo`s best lekker maar toch als ik dan terug kijk denk ik….mm had dat niet iets harder gekund.
Maar goed moet ook niet te ongeduldig worden.
Met Martin overlegd wil van het weekend even lekker ergens een loopje doen en de keuze is op de bosmarathon in Soest gevallen.
Martin wil daar misschien wel de hele lopen en ik kies voor de halve, ze geven voorlopig goed weer op dus dat maakt het extra lekker om door het bos te rennen.

Donderdag vandaag baantraining vorig jaar 20 keer 200 meter best pittig ben benieuwd.
Ja hoor we doen 20 keer 200 meter alleen als je een wedstrijdje gaat doen is het programma anders;
400 snel, 400 rustig, 400 snel, 400 rustig dan
200 snel, 200 rustig en dat keer 3
En dan 100 meter snel, 100 meter rustig en dat 6 keer.
Tempo`s gaan est lekker maar het rustig lopen gaat te snel en ik moet al snel gaan wandelen, of minder snel, snel gaan. Ik hou het lekker op snel en wandelen.

Zaterdag lekker de stad in even een beetje rond kijken voor trailschoenen, niet echt iets kunnen vinden maar gaat goed komen.
Nog even bij Wilma langs in Run to 2, gelletjes voor morgen beetje ouwehoeren en dan vragen waar ze trailschoenen verkopen…….stom natuurlijk heeft Wilma ook trailschoenen.
Dus hup passen, betalen en klaar, helaas in Martin zijn maat waren ze nog niet binnen maar ik kan morgen strak starten.

Zondag 7 uur de wekker gaat eigenlijk zijn we gek…..Het regent, het regent heel hard het gaat ook steeds harder regenen. We kijken elkaar aan oke een hele marathon in dit weer word het niet dan maar allebei een halve oke maar ieder op eigen tempo….Nee leuk samen lopen, nou nee dan loop ik wel een rondje hier in de Gorzen en probeer daar mijn nieuwe schoenen wel uit, want samen is niet geheel ons ding althans mijn ding.
Dus vroeg opgestaan voor niks, dan maar eens even lekker het huis poetsen en verven en doen, al met al een goed bestede dag.
Een heerlijk rondje door de Gorzen en blij dat ik op mijn nieuwe schoenen niet direct 21 kilometer hoefde moet er wel even aan wennen hoor. Maar heerlijk een kleine 12 kilometer door wind en weer gehobbeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten