donderdag 26 september 2013

We gaan vertrekken


En dan is het bijna weer zover zijn we klaar voor Berlijn of………..

 
Het is weer 5 dagen voor de marathon heb er een beetje raar gevoel bij, oke vandaag geen schietbaan voor mij, ook niet sporten maar toch.

Er gaat toch een hoop door je heen ben ik er wel echt klaar voor ga ik het redden het is en blijft een takken eind om te lopen. Is mijn enkel echt goed hersteld maak ik niet iets kapot twijfel en angst komen toch wel stiekem om de hoek kijken.

En ik weet ik hoef me geen zorgen te maken, ik loop lekker, ik heb geen pijn dus ik hoef me geen zorgen te maken.

Het werken op het bureau is niet vermoeiend in de zin van hard werken maar even weer wennen aan de lange dagen, negen werkuren op een dag is toch meer als twee lesuurtjes. Vroeg opstaan of juist laat thuiskomen het is even schakelen. En iets doen wat je niet echt leuk vind is altijd iets zwaarder maar goed nog maximaal drie maanden.

 

Dan is het zover de laatste test de Dam tot Dam loop, dit jaar loop ik mee voor de Viva best grappig een mooi shirt werd al opgestuurd en een bericht dat na afloop ook een goodiebag klaar staat en welke vrouw is er niet gek op een goodiebag?

Het is een mooie dag om te rennen lekker weer beetje zon kom maar op. Eerst met de andere Viva lopers op de foto en dan gaan we maar. Het begin gaat natuurlijk weer veel te snel ik moet geen 10 kilometer per uur willen lopen zeker niet met een tunnel erin en warm dat het was in de tunnel, damn was niet echt top.
 
 

Ook de mannen die het begrip links inhalen niet snappen en tussen jou en de muur door willen maar goed het tempo er weer een beetje uit gegooid en lekker achter een stel aan gehobbeld, een mooi rustig tempo dus even lekker bijkomen. Dan toch weer iets versnellen dan raak je weer buiten adem dus weer terug en weer snel en ach het liep maar niet ontspannen. En dan nog alle ziekenauto`s die lopers moesten afvoeren je loop dan niet echt ontspannen maar goed de kilometers tellen en daar gaat het nu even om.

 

Woensdag laatste keer fysio, althans dat ik ook krachttraining moet doen want volgende week gaan we even aan de koffie bij de fysio. Hij was zo blij dat het goed gaat want hij heeft er toch wel een hard hoofd in gehad of het wel haalbaar was maar gelukkig moet het te doen zijn. Verder al druk met nog even dit nog even dat niet vergeten mee te nemen enz. En dan moet je ook nog gaan werken maar gelukkig morgen heel de dag vrij, boodschapjes doen want er moet ook weer eten in huis zijn voor als we terugkomen.

 

Dus morgen een druk dagje maar vast wel even tijd om dit nog te bloggen, en dan op naar Eindhoven en vliegen maar naar Berlijn.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten