woensdag 14 augustus 2013

van 24 juli tot en met 14 augustus 2013


En ondertussen zijn we alweer drie weken verder het lopen gaat beetje bij beetje steeds beter, mijn enkel doet het goed maar mijn conditie is echt drama.

En dan zijn we ook nog eens een keertje een jaartje ouder geworden.

Maar goed jarig of niet getraind moet er worden dus gewoon naar de AV en gaan. Ik vroeg braaf aan trainert Aad kan ik mee, waarop gezegd werd je moet mee.

Lekker rustig inlopen ja dat gaat al iets beter ik kan al vijf woorden zeggen.

Dan het programma 4 serie`s van 1-2-3 minuten versnellen met 1 minuut rust en 2 tussen de serie.

En dat is dan nog net teveel, de derde serie even op eigen gelegenheid gedaan en toen weer mee met de groep, zwaar maar lekker.

Goede voornemens; Me blog weer netjes maken en beter bijhouden

                                 Heerlijk trainen voor Berlijn

                                 Genieten van het lopen

                                 Me oefeningen weer netjes doen (heb nu lucht en licht boven)

                                 Het boek sportrusten eens gaan lezen

                                 En ach eigenlijk zoveel waar je ook altijd met het echte oud en nieuw                                     

                                   aandenk

 
Al met al weer een hoop dingen die ik graag doe maar mezelf wel eens te weinig tijd voor gun dus minder belangrijke dingen skippen en de leuke dingen meer oppakken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten