woensdag 24 juli 2013

Woensdag 24 juli 2013


Jeetje wat is er in een anderhalve week weer veel gebeurd.

Mijn vakantie is maandag begonnen en Martin moet nog een weekje maar dat geeft me mooi de tijd om de dingen te doen waar je anders net niet aan toe komt.

Het skaten is alweer op een lager pitje, het mag wel van de fysio mits ik goed oplet en niet teveel overdrijf, lastig punt.

Maar het is best wel erg warm en dan komt het er gewoon even niet van.

 

Dinsdag moest ik bloedprikken in Rotterdam dus lekker op het fietsje erheen en dan naar de markt beetje shoppen moet goed gaan komen toch.

Helaas ik heb weer wat ik ben net over de helft en moet een klein stukje om fietsen en dan wil ik even hups gas erop voor een auto langs naar de overkant…..bats daar lig je dan op het asfalt met een gebrokken stuurpen! Ja dit soort dingen overkomt alleen mij echt waar, gelukkig zelf vrij weinig schaafplekken en wat beurse plekken maar verder gelukkig heel gebleven.

En super veel geluk mijn schatje was dichtbij aan het werk, dus mijn prins met zijn witte paard kwam er snel aan gereden om mij te redden.

Het jammeren van het verhaal dat de dealer er een beetje lacherig overdeed daarin tegen neemt de fabrikant het serieus en gaat het onderzoeken. We wachten dus vol spanning af maar de lol van het fietsen ben ik wel een beetje kwijt hoor.

 

Woensdag vandaag even een stukje wezen skaten ik durf nog geen stoepjes op en over dus met de fiets naar het park om daar even te kunnen skaten, die stoepjes die komen wel weer.

 

Donderdag vanavond gaat het gebeuren mijn terugkeer in de groep van de atletiek vereniging, baan training dus uitstappen als het niet gaat en niet alles meedoen want dan word het teveel.

En dan is rustig inlopen ineens heel erg serieus lopen voor mij 1.8 kilometer in een normaal relax tempo is gewoon killing. Loopscholing ging lekker, en het trainen op de baan viel toch wel een beetje tegen hoor je wilt toch een beetje gas geven en niet helemaal achteraan strompelen. Iets meer gedaan als mocht maar het ging zo lekker en enkel zag er goed uit na het lopen.

 

Zaterdag voor het eerst een wat langer stuk alleen lopen, best eigenlijk een beetje eng zal het wel gaan, hoever kom ik?

Martin had met Brigitte en Reint afgesproken voor een duurloopje en ik zou lekker zelf dus gaan aanmodderen.

Dit gaf mij mooi de kans om lekker rustig de Gorzen in te gaan en lekker off the road te lopen kijken hoe dat gaat. Wat was het zwaar wat was het lekker!

Ik heb heel rustig gelopen, harder kan ik eigenlijk ook nog niet hoor en voor het eerst weer stukken van 2 kilometer achter elkaar, dan 150 meter wandelen en dan weer. Heerlijk heuveltje op de bospadden in, goed kijken waar je loop en genieten van de natuur om je heen.

Ik ging weg voor 4 keer 2 kilometer maar hoopte op 5 keer 2 kilometer, helaas na 4 keer hing me tong op het asfalt en was ik heel erg blij dat ik bijna thuis was. Heerlijk gelopen dat wel maar nu even een paar dagen rust.

 

Maandag uiteraard rondje fysio, hij is nog steeds blij maar geeft wel aan dat ik nog niet teveel moet overdrijven met lopen, en goed moet blijven koelen. Het dikker worden van me enkel is best iets lastig zeker nu met het warme weer zwel je al wat meer en sneller op dus extra goed opletten.

 

Dinsdag, na een lekkere baantraining op donderdag gaan we vandaag proberen met de groep mee naar buiten. Aad geeft aan dat het tempo heel laag is en dat het wel haalbaar is, het was haalbaar maar wel heel erg pittig hoor. Goed gekoeld direct bij terugkomst en reactie viel erg mee weer een stapje verder en nu even niet verder uitbreiden want dit is even mooi zo.

Oja, dat zou ik haast nog vergeten vanmiddag weer pech gehad met me fiets nu liep me trapper er spontaan af, ik weet het niet meer hoor ga geloof ik maar voor een rollator kijken, wel zo veilig denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten