zondag 25 augustus 2013

Van 15 tot en met 25 augustus 2013



Zo dan wat gaat opbouwen toch best hard ik loop weer en het gaat steeds lekkerder en ook wel iets makkelijker.

Mijn enkel houdt zich erg goed en mijn conditie en uithoudingsvermogen daar word hard aan gewerkt.

Deed ik vorige week zaterdag met aardig wat moeite 15.5 kilometer vol trots deze zaterdag deed ik er 21.1, tja we zijn dus op de helft en hebben nog 5 weken te gaan.

Het is en blijft gekkenwerk maar anderzijds ook een super uitdaging, wisselende gevoelens erbij heb er heel veel zin in maar heb er ook een angst voor.

Gisteren was ik na 21.1 km echt helemaal af, kapot, leeg, misselijk en op.

Wat was ik ook blij dat Martin de helft mee was op de fiets, ik ben lekker rustig in mijn eentje begonnen en toen ik het zwaarder kreeg rond de 9 km was mijn steun en toeverlaat er en dat was toch best lekker.
 
 
Zeker toen ik bij een kilometer of 14 kwam en bedacht dat het parkje wat ik in moest (stukje bij Beverwaard naast de rijksweg) misschien niet zo handig was. Dit stuk heeft namelijk geen enkele meter die vlak is. Moet ook eerlijk zeggen anders was ik niet zo snel geweest en misschien ook wel minder ver.

Terug kijkend in mijn schema zie ik dat ik 5 weken geleden met moeite een 8 kilometer liep. In 5 weken best heel erg veel opgebouwd en weet je ze wachten maar met de finish afbreken tot ik er ben!

 

De ochtend na mijn 21.1 kilometer het valt gelukkig mee, de spierpijn in de beentjes het insmeren met FIT heeft zijn werk goed gedaan. Vandaag gaan we met Martin en Rene mee op de fiets die voor de 30 kilometer gaan. Het viel echt mee het was ook heel erg gezellig en een leuke route die Rene had uitgestippeld.


 



Weet wel dat ik na deze marathon even lekker wat halve marathons en korter werk wil doen om me snelheid weer iets terug te krijgen want daar baal ik wel een beetje van hoor.

 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten