maandag 15 juli 2013

maandag 15 juli 2013


En dan gaat opbouwen ineens heel erg snel, sneller als mijn conditie aankan.

Ik mocht inderdaad donderdag al meer 4 keer 5 minuten met twee minuten rust en die had ik ook heel erg hard nodig zeg, wat was ik iedere keer blij als die 5 minuten om waren.

Zaterdag ook weer gelopen maar nu 5 keer 4 minuten gedaan met wel iets minder rust maar dat ging wel beter.

Verder heel de week veel gefietst en gedaan en ik kom zo langzaam weer lekker in mijn velletje te zitten, lekker actief bezig zijn is toch wel mijn ding.

 

Vandaag weer naar de fysio, en hij was heel erg tevreden over mijn enkel dus 5 minuten erbij en als toetje 2 keer 30 seconden voluit.

En dan merk je een heel klein beetje dat je conditie vooruit gaat, nee niet op mijn snelheid maar ik liep iets minder te hijgen en dat loopt ook wel prettiger.

 

Gisteren ben ik op de fiets als mobile drankpost mee geweest met een duurloopje van een groep Energie lopers. En dat loopt allemaal heerlijk te kwekken en te doen ( op een tempo dat mijn tong al op mijn schoenen hang) en dan hoor je Martin ineens gekke dingen roepen.

In Berlijn heb je de dag ervoor de skate marathon, zou dat mogelijk zijn de ene dag skaten en de andere dag rennen????

Zijn er nog startnummers, is er een tijdslimiet, hoe, wat?

Al met al is er dus een raar plan bij ons naar boven gekomen haalbaar? Denk het niet. Het proberen waard uiteraard, dus vanavond maar eens een stukje geskate ( nee niet aan de fysio gevraagd) doen we donderdag wel even, maar het ging best wel lekker.

 

We kijken dus terug op een week met lekker lopen, veel fietsen en een stukje skaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten