maandag 3 juni 2013

maandag 3 juni 2013


Toch te overmoedig toch iets teveel gedaan, voor me gevoel zeker niet maar werd donderdag toch even terug gefloten door de fysio. Bah wat een ellende ja sorry ben even me doosje positief zijn kwijt. Misschien wel onterecht, maar toch het is even zoek.

 Maar goed donderdag was mijn enkel behoorlijk dik er blijft teveel vocht zitten, dus minder doen meer koelen. Gevraagd of ik colour by the sea mocht lopen over twee weken, en uiteraard mocht dat niet. Dikke tranen heel veel verdriet had hier zo opgehoopt, keuze`s maken heet dat. Oke startnummers te koop gezet en weg ermee. Dan maar hopen dat we 30 juni mee kunnen doen met de kikarun in Rotterdam, want als dat ook niet haalbaar is………

Het hele weekend dus rustig aan gedaan zondag stukje wezen fietsen, op een rustig tempo. Even de stad in geweest geen goed idee op teenslippers want daar loop ik dus nog niet lekker op. Is ook zoiets wil wel eens weer gewone schoenen aan.

En dan vandaag zit er gewoon helemaal doorheen het duurt me allemaal veel te lang. Ben het zo zat iedereen loopt en doet en ik mag niks!!!!!

Ik weet ik ben onredelijk mag niet klagen met hoe het gaat maar toch, was vanochtend in staat om de hele mieterse bende in een zak te gooien en zo de kliko in. Zou voor de economie wel goed zijn maar gelukkig maar niet gedaan. Heb maar even met de hulp lijn gebeld roosvicee en een zakdoek helpen altijd wel. We gaan zo maar naar de fysio en kijken wat hij nu te vertellen heeft.

Wat ik ook merk is dat ik alleen maar moe ben, kost het herstellen zoveel energie of haal je zoveel energie uit het hardlopen? Ook dat is iets wat ik niet ben moe, lui, nergens zin in niks boeit me. Ga maar even graven naar een klein doosje positieve energie.

Hopelijk is de volgende blog weer vol met goed nieuws maar helaas kan het even niet leuker maken als dat het nu is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten