maandag 17 juni 2013

maandag 17 juni 2013


Maandag 10 juni 2013

Vandaag weer naar de fysio, steeds meer oefeningen maar niet lopen….wel verteld dat ik zaterdag een klein stukje heb gelopen en dat het goed was gegaan. Geloof niet dat de Fysio er heel gelukkig van werd, donderdag toch maar eens overleggen over mijn andere activiteiten houden. Vanmiddag kreeg ik een berichtje heb een start nummer gewonnen voor een Colour Run in Noordwijk bij Startbewijshulp echt zo gaaf.

Dinsdag vandaag een kilometer meer gewandeld en twee keer meer gedribbeld, ging zo lekker ook me enkel hield zich goed wel dikker maar ook een hoop gedaan dus mag.

Woensdag, hehe eindelijk bericht mag maandag weer naar school, heb er best weer zin in maar vind het ook best beetje brbrbr. Nieuwe klas hoe zijn die, je komt je oude klas weer tegen…..hoe reageren die. Anderzijds ik zit daar voor mezelf en niet voor een ander maar toch.

Donderdag vandaag weer fysio, ik mag maandag de loopband op als alles goed blijft gaan……..eh ja alles gaat goed nee niet buiten op de loopband……eh we vertellen maar even niks. Krachttraining en dan hups lekker even buiten lopen.

Vrijdag alles loopt weer eens achterlijk wel school, geen school ik weet het niet meer ik wil het ook niet meer weten ik wil naar school punt uit!

Maandag 17 juni vandaag dan eindelijk legaal hard gelopen bij de fysio, het gaat gewoon super dus kom maar op met die kilometers…..oja moet wel even aan me conditie werken pft die is totaal weg.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten