maandag 6 mei 2013

Maandag 6 mei 2013


Tja het heeft even een weekje extra geduurd want ik was niet echt heel erg blij.

We hebben nu al een week loopgips, nou wie het woord loopgips heeft verzonnen weet ik niet want je mag nog niks. Nou ja bijna niks, ik mag in huis kleine stukjes zonder krukken en buiten met me krukken mag ik er licht op lopen. De arts had ook nog een leuke mededeling het duurt als het gips eraf is nog zeker drie maanden voor je weer een beetje iets kan doen. Toen ik vertelde dat ik over 5 maanden Berlijn ging lopen had hij zoiets van nou……. Maar goed ik ga echt niet gelijk bij de pakken neerzitten, dus even lekker janken boos zijn en rustig nadenken. Oke we kijken het aan hoe voelt het als het gips eraf is 21 mei gaat het eraf trouwens. Dan even twee daagjes bijkomen en dan naar de fysio en met hem overleggen wat is wel en wat is niet mogelijk.

Heb zelf zoiets van als ik 14 juni in Vlissingen die 5 kilometer redelijk kan lopen dan ga ik ervoor en anders gaan we niet naar Berlijn. Echt wat zal ik dan balen maar goed het is zover nog niet en voorlopig gaan we ervan uit dat ik het gewoon ga redden. Oke word geen wereld tijd in Berlijn als ik maar over die finish kom.

Het stilzitten word nu wel lastiger je wilt heel snel teveel. En dat gaat niet met dat loopgips. Merk dat de muren steeds meer op me afkomen maar gelukkig is het nu even goed weer dus ik kan de tuin in. Word dadelijk echt geen gezicht een wit en een bruin been.

Ook het feit hoe het met me opleiding verder moet weet ik nog niets van en zou daar best wat meer over willen weten, weet je waar je aan toe ben. Hopelijk komt deze week me trajectbegeleidster langs en krijg ik hier duidelijkheid over.

Verder weinig nieuws dus hou het maar eens een keertje kort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten