maandag 20 mei 2013

Maandag 20 mei 2013


Zo het weekend van de Roparun hebben we ook weer overleefd weer een evenement waar ik door me gebroken enkel niet aan mee kon doen. Uiteraard is Martin wel gewoon mee gegaan ook al zag hij er heel erg tegen op om alleen te gaan en mij thuis achter te laten. Gelukkig kreeg ik genoeg aanloop zodat Martin wist dat ik niet alleen zou zitten. Karin kwam op zaterdagmiddag even een bakje doen onverwachts, met Saskia heb ik het songfestival zitten kijken en lekkere toastjes en een wijntje gedronken. En op zondagavond gezellig bij Annelies en Andre een bakje koffie gedronken met Saskia, had het er gewoon druk mee maar was er wel heel blij mee dus thanxs meiden.

Maandagochtend, had in de nacht al wat berichtjes gehad maar niets over tijden dat ze aan zouden komen op de Coolsingel, en ze stonden op heel vroeg binnenkomen. Goed nagedacht en maar even het kind een berichtje gestuurd is zo jammer als je uit Eindhoven kom en paps is al voorbij. Het was gelukkig tijdens de binnenkomst droog best fijn, daarna zijn we met zijn alle naar Schiedam gegaan om alles op te ruimen en wat te drinken en dat was gewoon keigezellig.

Nu ligt Martin heerlijk te slapen op de bank en ik zit de uren af te tellen van mijn gips, nog 19 uur!!!! En dan gaat het gewone leven weer beginnen als weer opbouwen weer werken/school, hoewel ik daar nog geen heel erg goed gevoel over heb. Heb het idee dat er nog meer gaat veranderen als dat er nu al gezegd is, maar hopelijk zie ik gewoon weer spoken.

Ach we zien het allemaal wel, eerst dat gips eraf dat is wat nu telt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten