maandag 18 februari 2013

Van 11 tot en met 17 Februari 2013


En dan is het alweer een week verder een rare week veel op het bureau gezeten voor opdrachten enz en dat zijn best lange saaie dagen.

Maandag weer even lekker op lage hartslag gelopen ja idd lekker want het ging al iets gemakkelijker en het zonnetje scheen heerlijk ondanks de vrieskou dus een mooi rondje.

Dinsdag moeten we later beginnen en dus later klaar, heel laat thuis gaan lopen is geen optie, heel vroeg thuis gaan lopen en dan naar het werk is eigenlijk ook geen optie. Dus lopen we naar het werk, een heel klein stukje anders als toen ik terug liep van het bureau naar huis dit is iets saaier maar minder oversteken en meer fietspad. Het was best goed te doen ook al had ik redelijk wat spulletjes in me rugzakje gepropt had er weinig tot geen last van, dus dat is wel fijn.

Donderdag zo is het lente en zo is het weer winter…….Echt ben zo klaar met dit weer en ben moe dus ik ben stoer en ga eens een avond spijbelen en lekker op de bank hangen en in bad liggen zalig doet een mens goed.

Vrijdag vandaag me begin mijn lange weekend al drie dagen vrij ben er aan toe, vanavond even lekker de sauna in even tijd voor elkaar ook belangrijk.

Zaterdag tja morgen gaan we dan wel een halve doen in Vinkenveen maar dat is als training en ik wil nu eigenlijk even lekker met het zonnetje naar buiten dus gaan we een rondje op lage hartslag doen gewoon even lekker buiten spelen. Het gaat al steeds iets makkelijker maar dat kan ook best wel eens aan het weer liggen hoor. Gelijk nog even me andere oefeningen gedaan wil eigenlijk ook even kijken hoe of wat met touwtje springen maar heb het springtouw zo goed op geborgen dat ik het dus niet meer kan vinden!!!! Echt word soms gek van mezelf, morgen nog maar even zoeken.

Zondag we gaan samen naar Vinkenveen Martin heeft er niet zo heel veel zin in want die kan ook lekker met de jongens buiten gaan lopen maar ik heb echt geen zin om hier 20 km rond te hobbelen in me eentje. We rijden lekker op tijd weg en kunnen het gelukkig allemaal goed vinden, inschrijven een bak koffie en dan lekker nog even relaxen. Wat ik al een beetje had begrepen maar zo links en rechts ook hoor zijn het allemaal snelle lopers hier. Dus weet ik dat ik achteraan zal hobbelen, ach een beetje van de omgeving genieten en doen komt best goed. Dan is het zover naar buiten even loslopen en dan klinkt het startschot en weg is iedereen ik hobbel met een klein groepje mee maar die gaan echt te hard en ik merk al snel dat ik achteraan loop met nog iemand. Dan zijn we bijna bij het twee kilometer punt en komen de snelle lopers aan die 5 minuten later zijn gestart voor 5 km, mm 5 min later starten ik loop nu bijna 12 min dan doen hun 7 min over 2 km……pft. En weer een km verder komen de snelle lopers van de 10 km me voorbij ik wil het niet meer weten. Voor me loop een man ( ja die met grote kuiten) en die loopt een pittig maar wel erg vlak tempo…denk denk….ik ging voor een training maar best leuk om te kijken hoe lang we erbij kunnen blijven. Het gaat goed het gaat lekker bij de 10 km moet ik even een stap terug doen en een gelletje naar binnen werken en dan verlies ik best een hoop tijd mee, en de man met de kuiten loopt door. Ik zie hem nog in de verte en probeer hem in het zicht te houden, de laatste loper haalt me ondertussen in en ik ben nu laatste. Toch blijft het tempo redelijk hoog en tot 15 km gaat het super dan komt de man met de hamer en die geeft bij 17 km even een klap op me kop, ik krijg het zwaar maar ik wil zo graag als ik goed reken zit er een pr in. Ik ga kapot maar ga door ondertussen heb ik er weer twee ingehaald een dame die later uitstapt en een heer, dit geeft kracht want hij mag me echt niet meer voorbij. We zijn op 19 km het kan nog maar hoe kan ik dit dan moet ik de laatste twee km`rs gaan vliegen, we gaan het proberen, ik bijt ik hijg ik ben misselijk het laatste stuk mannen waar moet ik heen!!!!! En ja daar is de finish Martin komt me tegemoet haal ik het wel haal ik het niet, ik probeer te sprinten maar helaas ik kom 12 seconden tekort voor een nieuw pr. Laatste dame worden met deze tijd ik ben toch wel heel erg blij, zo snel heb ik drie jaar lang geen halve meer gelopen, zijn we op de weg terug????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten