maandag 14 januari 2013

De week van 7 tot en met 14 jan 2013


Jeetje het is alweer vrijdag nog twee dagen en dan is Egmond alweer, de tijd vliegt gewoon voorbij.
Het is op school ook best druk over twee weken gaan we weer naar buiten en dan moeten er eerst diverse examens en aftoetsingen gedaan zijn. Altijd weer spannend maar weet ook dat het wel goed komt gewoon even door bikkelen, het is net een marathon lopen als je denk ik kan niet meer ben het zat dan ben je er bijna.
Dinsdag gewoon weer lekker getraind de training was iets aangepast op het jaar ervoor nu niet 4 keer 1 minuut maar 5 keer en ook geen 4 min achter elkaar maar 5 min. Het is wel leuk om te zien of je vooruit ben gegaan in een jaar maar of dit nu echt trainingen zijn waar je beter van wordt ik twijfel er soms een beetje aan, en moet hier eens goed over denken of ik dan niet beter een groepje lager kan gaan lopen.
Donderdag we zouden een hele lange dag op school hebben en ik heb bardienst damn hoe wat gaan we dan lopen, snel naar huis uit school dan naar de vereniging lopen en dan bardienst…..Inge me barmaatje vind het goed dus geen probleem meer. Maar gelukkig school zal school niet zijn als er niks veranderd en ben gewoon lekker heel de middag vrij oke eigenlijk om te leren maar dus nu even om te lopen. Lekker even voor mezelf gelopen wel gekeken wat we op de baan zouden doen en dat gewoon lekker voor mezelf gedaan. En nu dan op rust tot zondag voor Egmond.
Twitter alarm!!!! Saskia heeft een leuk idee met zijn alle Luxemburg lopen een halve marathon in de avond en daar gelijk lekker even twee nachtjes verblijven. Heel twitter in rep en roer maar das wel heel erg gaaf en eigenlijk is het al snel bekeken en gaat de Berlijn groep plus Brigitte en Remco naar Luxemburg we worden echt internationaal de Running Plussers. Heeft een klein nadeel de Brabantse Wal marathon word een beetje lastig die is een week ervoor, maar ach die kan het jaar daarop wel weer. Echt dit word een leuk feestje met zijn alle carpoolen en doen en lekker lopen gewoon weer super gaaf, dit word een super jaar.
Egmond, yeah het is voor het eerst koud en dan moeten wij weer precies naar Egmond. We gaan lekker carpoolen met Annelies en Andre, want dat is een stuk gezelliger en beter voor het milieu, Karin gaat ook mee dus Kaatje ophalen en dan even spullen afgeven op de vereniging en hup naar Liesje en Andre en tjop tjop naar Egmond. Natuurlijk zijn we weer veel te vroeg, ik ben altijd bang dat ik te laat kom dus jaag iedereen altijd maar op en iedereen moet dus vroeg uit zijn mandje door mij, sorry. Maar goed in Egmond even beetje in de sporthal rondgehangen gewacht op de rest en toen omkleden en naar het startvak. Had lekker een oude trui van Martin bij me zodat ik het niet zo koud zou krijgen want vorig jaar had ik het zo koud. In het startvak kwam ik Cor tegen die ik normaal alleen lopend tegenkom dus ook weleens leuk om even een praatje te maken en tja ik stond vlak bij de dixie dus Brigitte kwam er ook bij staan. Na het startschot ging iedereen zijn eigen weg, ik liep lekker best een redelijk hoog tempo voor mij doen. Maar ach elke meter die je snel heb, heb je maar te pakken. Het strand op even het tempo eruit want mul zand is geen doen en dan kan ik me beter even sparen, op het strand was het weer goed lopen. En toen was het even gaan we links lopen of rechts een stuk mul zand even opletten bah dit kost tijd, Brigitte kwam me voorbij en die heb ik mooi even in de gaten gehouden denk moet bijblijven. Het strand af is nog erger als op want nu moet je ook omhoog dus even rust en kalm omhoog en dan de duinen in. Hier was het een stuk kouder als langs het water maar nog goed te doen, duin op en af tempo werd iets minder maar dat is niet anders. Toen moesten we even een pitstop maken en daarna weer lekker verder ik wist dat Brigitte weer ergens voor me liep dus ik had een mooi doel; het gat dichten. Tjee dat was even een opgaaf want die liep de sterren van de hemel en ik heb er dik 5 kilometer overgedaan om het gat te dichten en toen waren we bijna bij de finish, helaas kon ze net niet met me mee in de laatste versnelling en kwam ze vlak na me binnen maar we waren dik tevreden.
 
Daarna terug naar de sporthal waar de meeste al terug waren, sommige met goede tijden zoals Ginnie die had een vet PR en sommige met minder goede tijden maar iedereen tevreden. Daarna met de groep heerlijke erwtensoep en appeltaart bij Marieke en Seb op en toen snel naar huis want het was weer mooi geweest.
We kijken dus weer terug op een super week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten