maandag 3 december 2012

De week tot en met 3 december 2012


En dan is het bijna einde van het jaar, en dan komen de trainingslopen er alweer aan voor de Marathon van Rotterdam. Mijn help ben ik er klaar voor ga ik het redden met me school, stage, onregelmatige diensten en alle opdrachten. De tijd zal het gaan leren heb er wel weer veel zin in, lekker in de groep lopen en gaan met zijn alle. Want moet eerlijk zeggen vind het alleen lopen steeds moeilijker worden zeker om dan een beetje op tempo te blijven lopen en met die kou en al die nattigheid bah niet mijn weer. Dit jaar al veel kilometers gemaakt ja zit over de 2000 nu, moeten er volgend jaar meer worden denk ik zo maar met twee marathons en al die andere dingen in het verschiet, hopelijk een hoop meters samen met de groep.

Maar goed we hebben deze week gewoon lekker braaf twee keer getraind op de vereniging en zaterdag ben ik zelf nog even naar buiten gegaan, even wat heuveltjes gepakt want zondag is het weer de Bruggenloop en dan gaan we lekker weer met zijn alle een gave loop doen en de tijd ach eigenlijk boeit het me even niet als ik maar lekker kan lopen.

Heel veel nieuws is er verder niet dus hou het lekker kort en ga eens genieten van een rustig avondje op de bank, oke wel een studie boek erbij maar toch lekker op de bank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten