maandag 10 december 2012

De week tot en met 10 december 2012


Zo en dat was dan weer de Bruggenloop, wat blijft het toch gaaf om boven op de Brienoordbrug te lopen hoe vaak je er ook overheen ben gegaan iedere keer weer is het KICK.

Waren er met een hoop Running Plussers en deze keer kwamen we Brigitte niet bij de dixies tegen maar gewoon lekker op het winterplein. Annelies moest helaas verstek laten gaan die was niet helemaal lekker en kon dus helaas niet meedoen. Het starten ging weer eens lekker rommelig want de startvakken stonden niet helemaal goed aan gegeven of wij keken niet goed… En ik moest en zou toch nog even gaan plassen tja die dixies die hebben wel wat. Goed nu waren we al niet al te vlot buiten het regende een beetje maar toch buiten in de rij bij de dixies gegaan dan maar zien of we nog op tijd konden starten, je tijd gaat toch pas lopen als je over de lijn ben. Dus even in de rij kwam daar ook nog twee lopers tegen waar we Berlijn mee hadden gelopen Stef en Lineke dus ach de tijd in de rij was zo voorbij, startschot klonk al maar goed we konden zo het hek over het vak in. Ondertussen was het ook droog geworden want tja ik loop geen wedstrijd in de regen!!!! In het vak nog even praatje met die en gene en hup daar gaan we dan, lekker relax de eerste kilometer in hier en daar even wat fans gedag zeggen en tjop tjop. Druk eerste kilometer gaat niet in de juiste tijd geen pr maar lekker lopen dan maar, is toch het belangrijkste. Geen idee waar iedereen was gebleven maar bij een kilometer zag ik Marieke die niet echt lekker liep bleek later. Zo richting de Erasmusbrug die ik nu eigenlijk wel lekker op kon lopen, zou het in april ook zo lekker gaan….heb er dan wel 22 kilometers meer opzitten maar goed… De maasboulevard op lekker windje in de rug richting de Brienoordbrug. Krijg me tempo niet lekker constant het is druk lastig inhalen maar zo hier en daar lukt het wel op de Maasboulevard zie ik denk ik Cor lopen en loop er naar toe, ik twijfel dus zeg maar niks sorry Cor want je was het wel. En iets verder zie ik Ginnie gaan zeg even gedag maar ga toch gelijk verder heb even wat ruimte dus gas erop. Het stukje naar de brug toe is vals plat en eigenlijk een gemeen stukje maar ach we draaien de brug op en hebben lekker de wind mee, het 10 kilometer zijn we ook voorbij en we gaan richting stal, wat hebben we nog over. Bij de 11 kilometer kom ik Karin tegen die lekker loopt kan even niks zeggen zit teveel ruimte tussen dus tjop tjop we gaan door dan buigen wij ineens af een motor ervoor en we zijn kopploeg. Het verkeer moest even ontlast worden dus werden wij even een stukje omgeleid maar wel lekker even een beetje extra ruimte en stoer in de kopgroep lopen. Dan komen de laatste twee kilometers eraan nog even wat uit de kast halen hier en daar even gedag zeggen aan de fans en hup dik tevreden met 1.32.03 de lijn over. Geen pr maar dik tevreden.

Daarna nog even met elkaar sterke verhalen uitwisselen en dan snel omkleden en naar huis, het was weer goed en gezellig.

Vandaag kreeg ik nog eens een leuk mailtje ik mag een bose sporthoofdtelefoon testen en mag hem uiteraard ook houden, nou beter kan je week niet beginnen.

Nu weer snel aan me huiswerk want heb een hoop te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten