maandag 12 november 2012

De week van 5 tot en met 11 november 2012


Een hele rustige week maandag zijn we even wezen uitlopen nou dat ging beter als na de halve van Amsterdam maar toch best wel pittig. Zeker Martin had er wat moeite mee maar die had ook een hele gelopen en heeft het rare plan om eind november weer een hele te lopen. Het moet allemaal niet gekker gaan worden maar goed.

Dinsdagochtend stond ik al iets brak op en tja toen kwam de buikgriep even om de hoek kijken te goed om heel de dag op bed te liggen maar te slecht om naar school te gaan, althans er staan geen dixies op de route dus word lastig dan.

Donderdag gelukkig voel me weer iets beter en kan weer naar school want anders mis je wel heel erg veel. `s Avonds wel weer lekker wezen lopen heel erg veel spirit zat er nog niet in maar genoeg om 20 keer een 300 meter eruit te persen.

Vrijdag moesten we vroeg naar school voor de schietles en de ging een partij slecht, ik weet ook niet of ik dit ooit ga leren ik vind alles toch wel heel erg lastig en moeilijk, twijfel best een beetje of ik het wel ga redden.

Vrijdagavond gelukkig een leuke gezellige avond gehad op de verenging, heerlijk mosselen en die zwommen goed. Zaterdag heerlijk uitgeslapen en heerlijk gewinkeld kwam zomaar allemaal leuke dingen tegen en wat moet je dan……Daarna heerlijk bij Anja en Cor wezen eten voor hun verjaardag ik bedoel kan je een rotter weekend hebben. En als extra bonus had ik prijs in de staatsloterij €100,- kom mooi uit na het winkelen.

En toen was het alweer zondag er moest na al dat eten toch weer eens een stuk gelopen worden en met het oog op Egmond zijn we maar naar Hoek van Holland gereden. Er leuk zo mooie najaarsdag maar iedereen liep dus lekker op Hoek van Holland druk, druk met honden en zelf met paarden reden ze aangespannen door de vloedlijn. Het was heerlijk en zelfs warm maar ook erg zwaar 10 kilometer alleen over het strand. Daarna lekker thuis aangerommeld en gedaan en toen was het weekend weer op.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten