maandag 5 november 2012

29 oktober tot en met 4 november


Jeetje wat een heerlijk weekend hebben wij achter de rug………..Maar zal even netjes bij het begin beginnen.

Dinsdagavond heerlijk trainen want na twee dagen niks doen gaan ze toch wel weer trappelen om in actie te komen hoor. Het was gisteren ook eigenlijk de bedoeling om even te gaan lopen maar ik kwam dus doorweekt van me fietsje af en had het steen en steenkoud en was kei moe dus pyjama aan en niks meer doen. Dinsdag natuurlijk wel netjes gaan trainen was wel een race tegen de klok maar toch weer gehaald en lekker getraind.

Woensdag we hebben weer zwemmen en twee weken geleden heb ik daar een goede spierpijn aan over gehouden en dat wil ik nu voorkomen dus ik neem ook me loopspullen mee naar school zodat ik tussen de middag even een uurtje kan gaan lopen, gewoon lekker rustig een rondje Kralingse Bos. Wat een bof het zonnetjes schijnt ook nog en het is zalig in het bos om te lopen beetje over de bospaden een ruiterpad om lekker vies te worden en een beetje asfalt voor het relaxen. Spierpijn een heel stuk minder dus missie geslaagd en proberen we vaker te doen.

Donderdag, bah wat een shit dag alles laat anders ik zit bagger in me vel en ben moe en kom nergens meer aan toe. Ga dus ook niet trainen vanavond voel me wel heel schuldig naar Kaatje toe want die rijdt altijd met ons mee maar trek het echt even niet. Wel een klein rondje gelopen maar dat had ik ook beter niet kunnen doen. Kan leuk worden dit weekend de Berenloop op Terschelling ben nu al verrot.

Terschelling wat een geweldig eiland, we komen aan en moeten een klein stukje naar het hotel lopen mits je gelijk goed loop natuurlijk maar na even zoeken en doen toch gevonden.

Heerlijk even in de bar gehangen indrukken op gedaan, gezellig met wat andere van de vereniging geklets ( er waren 27 leden van Cav die hebben gelopen!!!)

Zaterdagochtend het is een beetje druilerig weer maar goed we gaan eerst lekker uit gebreid ontbijtje doen, echt dit is zo fout zo lekker ben gelijk tonnetje rond en zit echt nokkie vol. Dan wat gaan we doen met een groep gaan we fietsen huren en even een stuk van het eiland bekijken en het parcours.

Het eerste uur gaat goed en wat is het hier mooi, bos, duinen, heide het wisselt elkaar af en krijg helemaal zin in morgen op zo mooie route lopen geweldig.
 

Dan even een bakkie doen en dan weer verder op het fietsje en dan gaat het spetteren en dan gaat het los, bah wat is het dan nog een groot eiland we fietsen ons rot om in het dorp te komen want er moet ook nog even wat voor de inwendige mens gehaald worden. Enne ik wil even kijken bij de meiden van hiphardlopen, plus een joggingbroek voor Martin want die waren we vergeten. Eindelijk alles binnen en hup naar het hotel, sauna geboekt en snel al die natte kleren uit en even lekker relaxen met een paar poten thee.

Even lekker de sauna in even ontspannen en goed opwarmen en dan met een grote groep lekker aan de pasta party in het hotel, super lekker en gezellig. Enne tja op tijd naar bed want morgen is een zware dag.

Zondag ik word wakker en voel me maag al gelijk een beetje raar doen damn wat nu weer……. plassen, water drinken nog even terug in bedje bah het rommelt en het dondert zeg maar, thee drinken toch maar gaan aankleden en gaan ontbijten we zien het wel.

Het rommelt wat minder dus even opletten met eten iets minder als gisteren maar toch lekker kunnen eten. Dan nog even alles opruimen en doen op de kamer en dan word het tijd om richting de start te gaan lopen, tjee wat is het druk 4000 lopers in een klein straatje maar zo gezellig oja en het weer dat werkt natuurlijk mee. Dan starten we eindelijk en begint mijn Berenloop. Ik laat de meiden van me groep gelijk een stuk voor me uit lopen dan kan ik er niet achteraan en lekker me eigen race lopen. Het gaat eigenlijk gelijk lekker en ik heb eigenlijk zoiets van ach waarom niet het zelfde proberen als Amsterdam of iets sneller rekenen en reken ja moet kunnen we zien wel. Ik word echt heel veel ingehaald maar na een kilometer of 7 haal ik af en toe iemand in en ach ik loop mijn ding en het gaat lekker zo. Het nieuwe shirtje wat ik gisteren heb gekocht scoort hoog langs de kant en al die complimenten doen een mens toch goed.

Bij 11 km lig ik een behoorlijk stuk voor op schema maar dan gaan we het strand op en ik verlies best veel tijd iets meer als ik als winst had maar niet overdreven veel.

Oke 16 km we hebben het zwaarste deel van het parcours gehad reken en reken en tja binnen de 2.15 moet haalbaar zijn word doorbikkelen maar is te doen. Bij 19 kilometer even goed moe, kost veel moeite om toch door te zetten maar ik zet door en gloei van trots ik ga het flikken ik voel het. Bij 20 kilometer ben je bij het dorp en begint het feest wat leuk en wat een hoop mensen langs de kant echt super. Ik vlieg voor me gevoel maar is meer gestrompel denk ik zo naar de laatste meters de rode loper tja echt waar binnen komen op een rode loper echt heel leuk en me tijd Yeah 2.14.00 super blij en gelukkig.

Dan snel terug naar het hotel, uiteraard even verkeerd lopen, douchen en dan Martin opwachten en anderen aanmoedigen.

En ja hoor daar komt mijn held in de tijd die hij wilde binnen de 4 uur 3.58.18 dus dik tevreden en geheel vol van de emoties. Sorry Marieke je zakdoekje was heel erg te klein.

Wat een feest wat een dag iedereen heeft super gelopen, hier en daar een p.r. gesneuveld het moet niet gekker worden.

 
Dan is het snel douchen voor Martin en hup naar de boot en naar huis, onderweg nog even lekker een hapje eten en dan terug kijken op een geweldig weekend.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten