dinsdag 23 oktober 2012

De week van 15 tot en met 22 oktober 2012


Een drukke week weer achter de rug, veel nieuwe dingen op school, me af toetsing voor aanhouden en zelfverdediging op nieuw gedaan weekje vol dus.

Dinsdag wel lekker wezen trainen hadden een lekker programma 10 keer 3 min met 3 min rust/dribbel er tussen niks mis mee.

Donderdag stond ik op en was gewoon helemaal af, te weinig slaap gehad iets teveel gedronken maar wel een geweldig concert van Doe Maar gehad. Het idee dat ik vandaag heel veel moest en ook moest gaan trainen kreeg ik het helemaal benauwd van, niet trainen / lopen is ook geen optie dus denk denk. Ik ga lekker even zelf lopen en ga niet trainen scheelt heel veel tijd en dat heb ik nodig. Toen kwam op school even de schrik, vandaag aftoetsen voor azv aanhouden en zelfverdediging, help ik weet dat ik het nu kan maar toch…alles geregeld en hups af toetsen en netjes geslaagd wel een kick gevoel nu. En als extra verrassing vroeg uit! Mmmm zou ik dan toch gaan trainen…of lekker vroeg naar bed, het werd vroeg naar bed en het lopen dat was helemaal niks.

Zondag vandaag weer eens een halve marathon in ja je geloof het haast niet in Amsterdam!

Wel natuurlijk met de hele groep van Running Plus en Kaartje die eigenlijk er ook gewoon bij hoor. Dus eerst Kaartje opgehaald auto bij het station gezet en met de trein eerst naar Centraal, daar Annelies en Andre opgepikt en verder naar Amsterdam. In Amsterdam kwamen we eigenlijk gelijk aan met Ginie en Marchel en konden we dus gelijk door naar de sporthal om de startnummers op te halen een beetje rond te lopen en te doen. Ook kwamen Marieke en Seb ook al snel naar de sporthal en waren we redelijk compleet. Redelijk op tijd richting de start want tja Sebbie is snelle jongen en moest vroeg starten, gelukkig plastic regencaps bij want het was niet echt lekker weer en wij moesten een half uur later starten. In het startvak sloot Brigitte ook aan, die we al eerder hadden gesignaleerd terwijl wij weer eens moesten plassen. Het voordeel van vroeg in het startvak is dat je even bij kan kletsen. Maar eindelijk we mochten gaan starten, hups lekker lopen mm beetje te snel de eerste maar gaat wel ik had al een tijdje het idee om te gaan knallen in Amsterdam maar na een zware ochtend zwemles “gekleed”en een zware training op vrijdag er achter aan dachten mijn spieren daar anders over. Toch wel me tijd in gedachte genomen en zo goed mogelijk geprobeerd 2 uur 15 min had ik in de planning en eigenlijk gingen de eerste 12 kilometers redelijk goed en toen pijn in me lies en pijn in me heup, moe, auw, bah. Damn het ging zo lekker waarom nu weer.

Tempo iets terug dat ik wel kan blijven lopen maar het word er niet gemakkelijker op, het parcours is ook niet echt opwindend dus mentaal best erg pittig. Maar goed eindelijk komt de laatste kilometer als ik nog een beetje eruit weet de persen moet me tijd gaan lukken…. Ik zet aan doe extra me best storm overal doorheen en vlieg het stadion in, beet extra op me kiezen zie 2.15 verschijnen maar gelukkig ben voor 2.16 over de streep. Blij ja gelukkig niet echt beetje rot gevoel over de loop, slecht voorbereid? Had beter gekund. Iets van geleerd? Weet ik nog niet. Leuke dag gehad? Ja dat zeker, het was weer erg leuk met de mensen van Running Plus, want die blijven elkaar toch maar opzoeken.

Over twee weken weer een halve maar die gaan we lekker rustig aandoen en dan kijken we wel weer wanneer de volgende halve komt en of die sneller kan…….

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten