zondag 7 oktober 2012

De week van 1 tot en met 7 oktober 2012


Een druk weekje voor de boeg, drie dagen heel erg vroeg op dan een dagje vrij en afsluitend een excursie en me presentatie om me stage af te sluiten. En dan willen we ook nog lekker gaan lopen en oja ook nog een loopje en presentatie met Henry Wanyoike een blinde marathon loper die zijn verhaal heeft opgeschreven en dat is in een boek gepubliceerd.Soms zit het dan ineens mee en blijkt dat je woensdag een extra vrije dag heb, das mooi werk kunnen we veel aan me presentatie werken en me verslag en donderdag misschien wel luieren.

Dinsdag een lekkere duurloop met 4-3-2-1 min versnellen dat twee keer en nog twee keer 90 sec als toetje, voelde wel me benen een beetje nog van zondag maar echt ontevreden was ik niet.

Woensdag dus lekker heel de dag aan me opdrachten gezeten en toen ging er van alles mis en was ik alles kwijt, eigen schuld ja. Hoe of wat tja zo dom iets dat vertel ik hier toch maar even niet. `s Avond naar de boek presentatie geweest en even wat gelopen op de baan ik had de eer om met John te mogen lopen het jammeren was alleen dat John met mij liep en ik dus alle hoeken van de baan heb gezien. Maar het was wel heel erg leuk.  Ook erg indrukwekkend om iemand te zien lopen die een wereld kampioen is en een marathon in 2.30 loop en geen hand voor ogen ziet, diepe buiging en dik respect.

Donderdag, al me dingen voor school weer opnieuw gedaan en eigenlijk dus de hele dag mee bezig geweest. Het lopen `s avonds is dan ook echt een feest even alles er uit lopen en de km op de baan gingen dan ook heel erg lekker of zou het komen door mijn snelle oranje baanschoentjes????

Vrijdag me laatste stage dag en me natste dag, pft moesten natuurlijk op tijd zijn maar openbaar vervoer was niet handig. Dus op het fietsje jammer dat het zo regende en ik toch wel eerst langs school wilde om al wat spullen neer te hangen, maar goed alles netjes gedaan leuke excursie en een goede presentatie gegeven. Ik blij iedereen blij.

Zaterdag, tja soms geef je je heel enthousiast op voor iets en denk je later oeps. Wat was er gebeurd ze hadden van Running Blind een uitnodiging om aan de fitloop in Nieuwegein mee te doen maar te weinig budy`s. Denk nou leuk doe ik ook mee 10 kilometer moet gaan lukken, had wel gevraagd om een loper die niet te hard zou gaan want het is wel handig als je bij kan blijven. En toen kwam het mailtje dat het op de baan zou zijn, dat zijn dus 25 rondjes achter elkaar en als ik ergens een hekel aan heb is het wel rondjes rennen op de baan, zeker als het er meer als twee achter elkaar zijn. Maar goed had mezelf op gegeven dus niet zeuren en gewoon er voor gaan. Ik zou samen met Jeroen gaan lopen en Jeroen kan best aardig doorlopen dus zou het voor mij ook een behoorlijk pittig loopje worden. Heb gelukkig vorige week even een keertje met Jeroen kunnen oefenen want ik had alleen nog maar met Joan gelopen en die ziet een stuk meer als Jeroen dus even wennen maar ach dat is het voordeel van de baan je heb geen stoepjes en dat soort ellende.

Met zijn alle in het autootje op weg naar Nieuwegein, heel erg gelachen en al een hoop lol en gelukkig werd het weer ook steeds beter en kwam de zon zelfs door. We hebben gelopen en Jeroen heeft zo zijn best gedaan hij was best heel erg moe maar heb hem een beetje mee gesleurd en we hebben een super nette tijd van 1.07.09 neer kunnen zetten. De foto`s spreken voor zich ( zie verder op facebook) Een geweldige middag en volgende keer doen we het gewoon weer, want wat is er mooier als een andere kunnen helpen om ook lekker te lopen.

 

Zondag lekker een rommel dagje niets moet alles mag, Martin gaat een duurloopje doen met de jongens van de vereniging en ik ben lekker heuveltraining gaan doen in de Gorzen en natuurlijk een klein stukje cross erbij. Zalig weer dus super gewoon lekker genieten en niks moeten. Morgen weer naar school enz word een druk weekje maar goed we zien het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten