maandag 1 oktober 2012

De week tot 1 oktober 2012


En weer een druk weekje achter de rug, ik moet echt beter gaan leren te plannen want dit gaat teveel worden “maar het is zo leuk allemaal”.

Dinsdag 25 september een redelijk korte training met slechts 1 km-2km-1km versnellen goed te doen dus, maar voluit na een wedstrijd is toch wel weer erg pittig, maar ook erg lekker.

Woensdag gewoon een ontzettende kloten dag gehad niks liep zoals ik het wilde en gewoon bleh voelde me net een speelbal en daar hou ik dus echt niet van. Gevolg even de frustratie eruit rennen, flink heuvel training voluit gaan en geheel leeg en relaxed thuis komen.

Donderdag baantraining jippie wat heeft onze trainert verzonnen; 10 min estafette 200 meter voluit en 400 meter rust en toen nog twee keer 10 minuten op tempo op de baan, ging eigenlijk best lekker.

Vrijdag yeah weekend dus wat gaan we doen; juist lekker lopen met Running Blind moet tenslotte volgende week met Jeroen 10 km lopen en een beetje samen oefenen kan dan geen kwaad. We hebben elkaar flink op lopen jagen en het gaat echt nog een hele klus worden om hem volgende week bij te houden. Heb er wel heel veel zin in ook al is het 10 km op de baan dus 25 rondjes.

Zondag we hebben weer een loopje deze keer de posbankloop bij Arnhem eigenlijk niet goed gekeken met inschrijven maar kreeg toch wel te horen dat het een mooi maar zeker wel een pittig parcours zou zijn. Nou inderdaad een behoorlijk pittig parcours geef mij de zevenheuvels maar, maar wel een heel mooi parcours. Omdat we deze loop eigenlijk zo er tussen hadden gestopt waren we ook een keertje samen en bedacht Martin dat het wel leuk was om samen te lopen…..o was hier op mijn reactie, kenners weten dat wij alles samen kunnen behalve lopen dus dat word spannend. Startschot viel en hup daar gaan we lekker met de flow mee lekker stom want dan ga ik dus mooi net te hard. Na dik 2 km had ik al zoiets van pft moet ik er echt nog 13 ja ik moest er echt nog 13!!!! Tempo eruit even lekker om je heen kijken even terug naar een iets betere ademhaling en ach dan is het best lekker lopen. Veel vlak zat er niet in maar gelukkig als je naar boven ging kreeg je hier wel weer stukken naar beneden toe en dat maakte weer een hoop goed, tijd laten varen voor wat het was en gewoon genieten. Toch in een hele mooie tijd binnen gekomen van 1.36.33 doel was onder de 1.40 dus ruim gehaald. Bij de finish waren er helaas geen handdoekjes meer net zoals de petjes bij de start die ook al op waren, beetje jammer als je €15.- euro heb betaald maar goed wie weet krijg ik nog een aardige reactie terug.

Volgend jaar Berlijn maar het jaar daarop wie weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten