maandag 6 augustus 2012

De week van 30 juli tot en met 5 augustus 2012


En weer een week voorbij normaal vliegen de dagen je al om de oren maar nu ik vrij ben gaan ze nog sneller voorbij.

Deze week is begonnen met een dagje Efteling, was een lange tijd geleden dat we er geweest waren en ondanks de vakantie periode was het eigenlijk helemaal niet zo druk.

Daarna maar eens een dagje even niks gedaan want en een meeting en een dag Efteling is best vermoeiend.



Dinsdagavond uiteraard wel wezen trainen een training met 1 min tempo 1 min rust 3 min tempo 2 min rust en dat 5 keer en als toetje 1 km voluit knallen.

Nu had de trainert het idee dat ik die km wel binnen de 5 min ging lopen maar helaas goed geprobeerd slecht gelukt ondanks de steun van Jan die me er netjes naartoe probeerde te hazen net boven de 5 min.

Toch wel het idee dat het haalbaar moet zijn maar komt wel.



Woensdag lekker weer eens wezen winkelen met moeders en een stuk gefiets super gezellig om weer eens te doen.

Nadeel als je druk ben dat je te weinig tijd vrij maakt voor dit soort dingen het voordeel dat als je wel tijd heb je dubbel geniet.



Donderdagavond een training waarbij ik dacht dit gaat het nooit worden!!!!

5 Keer 1000 meter op de baan, ik verveel me altijd al na een rondje dus dit ging zwaar worden.

Heel lief gevraagd of i-podje op mocht maar nee dat mocht dus niet…..oke dan dus maar bikkelen.

Iedere 1000 meter moest 5 sec sneller als de vorige en 200 meter rust ertussen, het was niet makkelijk maar heb het wel geflikt en iedere keer sneller en alle rondjes uitgelopen.



Vrijdag weer even het vakantiegevoel opgepakt en lekker samen naar Den Haag geweest, over de markt en lekker even de stad in.

Vakantie in eigen land/thuis is ook best leuk.



Zaterdag vandaag met de meiden van Energie een duurloopje van ongeveer 15 km, het is een groep waar ik nog niet echt mee heb gelopen dus even afwachten wat het tempo gaat worden en hoe ik het volhoud.

Het gaat lekker en het is gezellig, helaas de laatste drie kilometers breken me een beetje op, wat last van me heup iets boven me tempo gelopen en teveel lopen babbelen en das niet handig voor mij.

Gaan zeker proberen vaker mee te lopen want het is wel lekker voor de kilometers, want die maken we toch iets te weinig.



Zondag hebben we de laatste groeptraining voor Move for MS we starten lekker vroeg om negen uur zodat het niet te warm is en we ook nog iets aan de rest van de dag hebben.

Uiteraard gaan we weer naar het Hoge Bergsche Bos, we beginnen met een goede 5 km inlopen die in een tempo gaan dat ik haast een nieuw pr loop!!!

Dan is het even op adem komen en verder gaan met kleinere rondjes.

De kleinere rondjes lopen we er eentje gezamenlijk en dan ieder op eigen tempo.


Krijg van Gina ook de tip mee om de knop eens om te zetten dat ik dingen niet kan, want ik kan het wel……best lastig als er ook iemand is die altijd zegt meer zit er voor jou niet in….wie heeft er gelijk en wie wil ik dat er gelijk heeft.

Best iets om over na te denken en aan te werken.

Maar goed het was weer een super gezellige training en weer lekkere kilometers gemaakt op naar de Mont Ventoux, over 5 weken is het zover.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten