maandag 2 juli 2012

de week van 25 juni tot 3 juli 2012


Wat een week is dit geweest betreft hardlopen niet zo heel erg boeiend maar verder toch wel het een en ander meegemaakt.

Dinsdag eigenlijk een gewone lekkere training op de av met wat minuut versnellingen die best redelijk gingen.

Toen kwam de woensdag, en kregen  het rottige nieuws dat onze kleine kater Sjonnie was aangereden en overleden. Sjonnie was al ons zorgekatje  en juist daarom misschien dat je hem extra mist en doet echt gewoon bah.



Donderdag was er geen baantraining ivm werkzaamheden aan de baan en er was wel een loopje dichtbij, op IJsselmonde de Paardemarktloop 10.4 verdeeld over 8 rondjes niet mijn ding maar had het even op gelaten of ik mee zou doen.

Nu had ik de afgelopen week heel veel sporten op school en was het donderdag ook nog eens heel erg warm en benauwd dus ben ik verstandig geweest en meegegaan om aan te moedigen.

Nou dat was geen gek besluit want wat een zware loop was het, er vielen echt behoorlijk wat mensen uit door het warme weer en ik moet zeggen het was ook niet echt een leuk rondje.

Blij dat ik langs de kant ben blijven staan, en dat was erg gezellig met nog wat dames van Energie.

Vrijdag lekker op tijd thuis was nog wel warm maar het voelde goed dus even lekker wezen lopen kort versnelling werk gedaan en dik tevreden.


Zaterdag hadden we een feestje om nog te vieren dat we 25 jaar getrouwd waren en dat was echt super gezellig en druk en laat en lekker en tof en gewoon geweldig.




Tijdens het feest vertelde ons kind ook haar grote nieuws nee ze is nog niet zwanger……maar is begonnen met hardlopen en geloof me daar heeft/had ze een hekel aan.

Planning is om april 2014 met zijn alle de marathon te lopen, stoer of niet stoer.


Zondag opruimen en doen beetje luieren en toch nog even een klein beetje lopen lekker op lage hartslag, beetje hobbelen ging ook best lekker.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten