zaterdag 2 juni 2012

De week van 21 mei tot en met 2 juni 2012


Wat is er veel gebeurd in deze twee weken zeg.

Ben natuurlijk met school begonnen, heb me eerste survival dag gehad die me behalve een goed gevoel ook gekneusde ribben en een flinke schaafplek heeft opgeleverd.

En heb gewoon zoveel al geleerd en gedaan in de eerste week op school, heb ook een hele leuke klas.

Dus veel gelachen en gedaan maar ook keihard aan het werk geweest.



Toen kregen we vorig weekend de Roparun, tja dat is een ervaring die eigenlijk niet te beschrijven is.

Het is zo gaaf om met elkaar door dag en nacht over bergen en dalen in de koude nacht en de warme dag te fietsen en te lopen.

Heb er echt van genoten al hoewel ik het jammer vond dat het team heel erg gebrand was op de tijd die ze moesten lopen en dat er echt leden waren die vergaten te genieten naar mijn gevoel.

Slapen doe je die dagen niet of nauwelijks dus extra pittig maar de kick op de Coolsingel maakte alles weer helemaal goed gewoon je vriendjes die ervoor je staan, maar ook mams en Jaap en zelfs Deborah en Sander waren er GEWELDIG.

Zou er uren over kunnen typen maar goed dat doen we even lekker niet. Wil je meer weten kom je maar een bakkie doen.



Dinsdag op school had ik het erg zwaar en kon ik me ogen haast niet openhouden, maar goed we hebben het overleefd.

De lessen worden pittiger en had dus ook geen puf meer om te gaan lopen die avond.

Woensdag even lekker voor mezelf gelopen en op donderdag gewoon weer getraind was wel een hele korte maar goed.



Verder ga ik het hier even bijhouden want het is gewoon teveel om te typen maar ga het weer oppakken maar moet even me ritme vinden.



Tot volgende week……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten