zondag 13 mei 2012

De week van 7 tot 13 mei 2012


Maandag ja ik wil toch wel even lekker lopen en het is eindelijk ook eens een beetje lekker weer, we gaan weg voor lagere hartslag max 144.

Zo die beentjes voelen best na het fietsen van gisteren word nog een hele opgave, ik had ook het plan om 10 km te lopen maar weet niet.

Na 4 km gaat het eindelijk een beetje soepel maar het is en blijft pittig vandaag misschien ook omdat ik haast alleen op een schelpenpad loop maak het niet makkelijker.

Na een uur besluit ik het mooi is geweest, we gaan lekker naar huis. Toch wel lekker gelopen eigenlijk.

Dinsdag is een gewone dag bij de AV we doen een duurloopje met kort versnellingswerk, pittig maar erg leuk.

Het was wel erg nat maar goed zovaak hebben we ook geen regen dus niet klagen…



Zo dat is weer even wennen haasten om opde AV te komen, we hadden vanmiddag een info voor de opleiding tot 17.00 en dan moet je nog snel naar huis met de metro,bus en fiets en ondertussen eten en alle spanningen en benauwd weer.

Klinkt heftig was het ook maar ook zo lekker nog een week en dan starten heb er zo zin in.

Oja de training ging iets minder maar niet echt slecht, even wennen en schakelen komt best goed.



Zaterdag wat doen we de Lenteloop of trainen bij Ed.

Het word trainen bij Ed met het oog op zondag dan gaan we ook trainen in de Gorzen voor de Mont Ventoux en een wedstrijdje en een training is net teveel.

Was een training met heel veel loopscholing en wat heuvelwerk, best lekker.

We zijn wel bij de Lenteloop wezen kijken, speciaal voor Marcel eindelijk hebben we hem op de foto kunnen zetten ipv hij ons.

Wel een leuke loop, goede sfeer even in gedachte houden voor volgend jaar.



Zondagochtend we worden wakker van de vogeltjes, heerlijk geluid ik beweeg me en denk AUW, auw hemeltje het lijkt wel of ik onder een vrachtwagen heb gelegen.

Me bovenbeentjes doen behoorlijk zeer, maar goed voorzichtig bedje uit want we gaan zo trainen in de Gorzen.

Damn zolang ik in beweging blijf gaat het wel een beetje maar iedere keer als ik even ga zitten doen me benen daarna nog meer zeer.

Zo rare training hebben we gisteren toch niet gedaan?

Dus niet zeuren kleren aan en hup de rest ophalen van de groep  www.MoveForMS.nl  die meegaat naar Frankrijk en de Gorzen in.

Helaas moet ik al snel aangeven dat ik op eigen tempo ga lopen, want dit werkt niet en gaat ook niet.

Baal er flink van maar het nog verder kapot lopen is ook geen optie, duidelijk een beetje overbelast ofzo.

Ach maar even een paar dagen rustig aan en dan komt het wel weer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten