dinsdag 1 mei 2012

De week van 23 april tot 1 mei 2012

Heerlijk hoor zo 60 kilometer fietsen maar moet eerlijk zeggen het was toch wel iets voelbaar, zeker de heupen hadden even zoiets van gr… Maar goed komt best goed en anders kan toch niet meer terug dus.

Dinsdag hebben we voor het eerst weer volop getraind buiten en dan 5 keer 30 sec versnellen 30 sec rust en dat keer 5, joepie pittig dus.

Woensdag, vandaag ben ik een stukje wezen fietsen het was niet echt super lekker weer maar goed dat kan ook met de roparun zo zijn.

Dus regenpak in de fietstas en op richting school, tja het is nog een goede vier weken en dan eindelijk mag ik naar school.

Het was 15 km fietsen en met wind mee toch nog een dikke 50 min viel best een beetje tegen, maar goed misschien leer ik nog harder fietsen.

Ik heb er zo zin in en hoop echt dat ik in Rotterdam naar school kan en niet naar Den Haag hoef want dan word het fietsen en treinen en heel lang onderweg zijn.

Merk wel dat hoe meer ik er zin in krijg Martin het steeds enger gaat vinden, het is natuurlijk ook wel een hele stap die ik ga nemen en heel wat anders als wat ik altijd gedaan heb.

Maar goed langs school gefiets en toen even winkelcentrum Oosterhof in was echt jaren geleden en best wel weer eens leuk, ook even de Primarkt in geweest éen super goedkope winkel’maar ook weer heel erg snel uit gelopen niks voor mij.

Terug had ik het idee om met de fast ferry een stukje te gaan maar niet echt op de kaart gekeken hoe ik dan moest fietsen, juist kon het even niet vinden en dus lekker met volle tegenwind terug over de Brienoordbrug.

Gelukkig wel net voor de regen weer thuis en best goed moe, toch weer dik 35 kilometers weg getrapt.

Donderdag had ik echt zo dag van ik ben het zat wil niet meer thuis zitten moet er uit de muren komen op me af……..

Het weer werkt ook niet echt mee, regen, wind, kou.

Gelukkig tegen de tijd dat er getraind moest worden werd het droog tot het einde van de training, noemen ze geluk hebben.

Vrijdag een dagje van boodschappen en rommelen en doen en Martin die onverwachts vrij is een storing in het netwerk en dan kunnen ze niks.

Komt mooi uit want er moet kattengrit en voer gehaald worden en dat lukt toch niet echt op het fietsje.

Best gezellig ook weer samen thuis lekker beetje aan rommelen en doen toppie hoor.

Zaterdagochtend zouden we weer eens gaan trainen bij Ed maar wat een regen zeg toen de wekker ging bah.

Het lukte me nog net om Martin wakker te maken te zeggen dat het heel erg hard regent ik niet ga lopen en de kliko naar buiten moet.
Heerlijk nog een uurtje of twee geslapen en toen is beetje aan gerommeld, tja er moet wel gelopen worden maar heb even niet echt heel veel zin ben het asfalt even zat.

Het is even van wie gaat wat doen, Gorzen?? Wel grappig maar ook beetje saai. Dan komt Martin met het voorstel om naar het Bergsche Bos te rijden lekker daar een keertje lopen, flinke heuvels leuke paden en weer iets nieuws.

Dus hup de auto in en gaan, heerlijk gewoon maar ook erg pittig de eerste kilometer was redelijk vlak en asfalt even warm worden en toen was het lekker stoeien, kijken hoe en waar je, je voeten kwijt kan.
Best stevig klimmen en doen dus maar heerlijk, maar 6 km gelopen maar voor heel veel genoten.

Zondag lekker helemaal niks gedaan.

Maandag Koningendag dus rommelmarkt met de opbrengst voor de Roparun, we hebben het best erg leuk gehad en het was ook zomaar eens mooi weer dus extra boffen en genieten.

Wat wel jammer is dat niet iedereen even een paar uurtjes bij de kraam bleef maar een stukje verder op gingen netwerken, ook belangrijk maar niet echt voor het wij gevoel in de groep.

Ben ook wel heel erg benieuwd hoe wij het gaan vinden en of we volgend jaar nog wel met deze groep meegaan…

Zou het leuker vinden om in een groep te zitten waar wat meer wij gevoel is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten