maandag 23 april 2012

Maandag 23 april 2012




Zo dan we hebben de week na de marathon overleefd.

Maandag niet veel gedaan nu eens niet naar de sauna gegaan gewoon omdat we eigenlijk te moei waren om er van te kunnen genieten.

Dus gewoon lekker thuis beetje aan gerommeld klein stukje gefietst en verder niks.

Dinsdagnacht nog een keer heel de marathon beleefd en dus super emo wakker geworden om 04.00 en niet meer kunnen slapen wat een drama.

Maar na twee goede telefoontjes met lieve mensen was ik er weer en begon de energie weer te stromen.

Lekker even stukje gefietst, vlaaien gehaald voor op de AV want moest ook nog trakteren voor mijn baan en nu me PR erbij mooie combi, ook de fles Tia Maria was klaar dus alles voor een goede afther training.

Uiteraard mochten we niet echt hard lopen maar toch een leuk stukje gedribbeld en gedaan en de beentjes voelen eigenlijk alweer goed.

Lekker douchen en aan de thee met Tia Maria “die in een fles bietensap verstopt zat”en vlaai.

Tja bietensap word er dan gevraagd helpt dat waarop er volmondig geroepen word deze ja die helpt echt heel erg goed,  Trainert Kok de vraagsteller vroeg is er dan verschil in merk?? Ja dat is er wisten wij wel te vertellen maar probeer een beetje……

Kan je vertellen Trainert Kok had nog nooit zo lekkere bietensap op.



Woensdag het is lekker weer en ik moet natuurlijk mijn boekjes uitgeven en ik moet trainen op de fiets, dus we maken een mooie combi op de fiets boekje wegbrengen.

Vandaag is Annelies aan de beurt, kan ik gelijk mooi even langs de Ikea heb nog wat kleine dingen nodig.

Uiteraard hier en daar een praatje met oud collega`s en lieve vriendjes en dan moet ik toch snel weer eens naar huis want de tijd vliegt, dus hup op de fiets en lekker doortrappen.



Donderdag is weer een gewone dag met pruimen, boodschapjes, foto`s opruimen enz en tuurlijk een training op de AV.

Ook vanavond mogen we nog lekker rustig aan doen, moet zeggen heel erg veel puf heb ik ook nog niet.

Toch zetten we soms even iets harder aan als mag…omdat er altijd mensen zijn die steken onder water geven ïk kan niet te hard lopen want ik loop bij Monique’.

En ik stomme tut trek me dat toch weer aan, maar goed mijn tijd komt nog wel, het is er maar eentje van de hele groep die zo flauw is….



Vrijdag ben ik toch beetje moe en hangerig en baal ik gewoon van alles, wil gewoon even lekker weg even niet nadenken overalles en nog wat.

Ga heel gemeen een beetje lelijk doen via de sms tegen Martin, die er eigenlijk gewoon heel wijs niet op reageert.

Mmmm  ik zou vanavond eigenlijk wel naar de sauna willen komt ook gewoon goed uit want als we dan thuis komen is het laat en dan hoef ik ook niet lang meer te wachten tot de inschrijving van de Berenloop opengaat.

Even wat heen en weer smssen en het is geregeld lekker naar de sauna voor een paar uurtjes.

Wat was dat heerlijk zeg en het lijkt wel of je weekend gelijk een dag langer is.



Zaterdag lekker een beetje uitslapen en dan ga ik toch maar even een stukje lopen gewoon een klein rondje door het park. Het gaat lekker en ik besluit om een paar keer een stukje te versnellen, dat gaat niet erg soepel maar lukt wel dus lekker tevreden naar huis terug.

`s Middags komt er nog een vriendinnetje van de sportschool even een bakje doen best gezellig, ze wil misschien ook komen trainen bij de AV zou best leuk zijn.

Verder doen we niet veel want morgen hebben we weer een drukke dag.



Zondag: vandaag hebben we een parcours training van de RoPaRun. Ik ga dus mee op de fiets en moet dus ook kaart gaan lezen, nou dat kan wat gaan worden.

We verzamelen om half negen bij van der Valk en gaan dan onderweg naar Belgie om daar vandaan een stuk terug te komen.

Aangekomen in Belgie in het plaatsje Temse worden de lopers verdeeld en gaan we op weg terug naar Hoogerheide .

Een voordeel Hoogerheide en omgeving ben ik redelijk bekend dus dat is wel lekker.

Het eerste stuk is veel rechtdoor dus voor mij erg makkelijk en na iedere kilometer staat de auto klaar om er een loper uit te zetten en de andere loper op te pikken. Best leuk zo heb je om de 4 a 5 min een andere loper naast je.

Martin zit bij mij groep en moet er even aan wennen en loopt ook heel erg hard.

Dan komen we in Antwerpen en moeten we kijken of we door mogen. Want vandaag is er ook de marathon enzo.

Helaas we mogen niet door het parcours word net dicht gegooid en na wat aanwijzingen weten we hoe we verder moeten.


We moeten wel even een klein stukje met iedereen in de auto want anders gaat het niet werken, dus hup de auto`s in gaan en er weer uit.

Zitten dan precies bij een sporthal die open is, mooi gelijk even plassen want das wel nodig na al die tijd.

En dan weer verder, het is echt leuk om te doen en het gaat ook goed en na dik 4 uur fietsen zijn we daar waar we willen zijn.

Alles inladen en op naar een bak koffie ofzo, na een lekker chocomelk weer terug naar van der Valk helaas is niet iedereen gelijk weggereden en staat mijn fiets in een andere auto moet dus even wachten.

Al met al een leuke rit en goede oefening, heb zin in het echte werk op naar de RoPaRun.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten