maandag 2 april 2012

Maandag 2 april 2012

Jeetje dit moest een beetje een relax weekje worden maar niets is weer minder waar.

Vanochtend kreeg ik een mailtje dat ik bij de laatste drie zat van een schrijfwedstrijd. Als ik win word me verhaal in een boekje met andere verhalen over de marathon afgedrukt, zou zo gaaf zijn, maar goed er moet eerst gestemd en gedaan worden dus afwachten maar.

Ik krijg het boekje op zeker met mijn foto op de cover ook al erg leuk.

Dan zouden we een lekker stukje fietsen ik had rondje Papendrecht in me hoofd een kilometer of twintig nou dat werden er iets meer bijna 40 maar wel erg lekker.

Het is nu natuurlijk ook schitterend weer dus dat maakt het fietsen wel makkelijker.

`s Avonds een heerlijk rustig duurloopje op de av waarin iedereen moest versnellen behalve de marathonlopers heerlijk lekker rustig een 11 km gehobbeld.



Woensdag weer een dagje moeders en samen naar de Rosada gefiets bij elkaar ook weer 30 km. Op de Rosada echt zulke mooie pasta borden gezien geweldig heel groot heel mooi…..Word me verjaardagscadeau  denk ik want ik wil ze wel heel erg graag en we eten toch vaak pasta.



Donderdag vandaag weer even lekker de fiets gepakt en weer bijna 30 km weg getrapt het gaat steeds makkelijker en soepeler komt best goed die roparun. Dan komt de post en heeft Marieke een super lief kaartje gestuurd altijd weer goed voor dikke traantjes, pft emokoe dat ik ben.

`s Avonds hadden we een duurloop van 20 km wat er 18 zijn geworden verkeerde route denk ik??? Ging wel heel erg lekker mooi vlak op 6.30 een kilometer dus heerlijk tempo voor mij, liep ook voorop dus mocht bepalen. Lekker hoor muziekje mee en gaan.



Vrijdag vandaag even helemaal niets ben toch wel wat moe hoop gedaan en vandaag heeft Martin ook weer een gesprek wel voor tijdelijk werk maar goed weer even lekker bezig.

Lekker koffie gedronken en gedaan op het gemakje boodschapjes en verder lekker niks zalig.

En Martin mag weer helaas wel tijdelijk maar werk is werk, dit hou wel in dat ik even geen auto heb en dat de collecte bussen maandag in Schiedam gehaald moeten worden….fiets,bus we gaan er over denken.



Zaterdag vandaag even een klein duurloopje 13 km wat een wind zeg moest er echt heel hard aan werken maar wel lekker gelopen. Martin heeft iets meer gelopen en kwam steeds terug om mij op te pikken, toch samen en toch ieder eigen tempo.

`s Avonds een feestje van een ander roparun team gezellig hoor al die feestjes.



Zondag verjaardag van moeders dus geen tijd om te lopen of te doen, wel tijd om wat wijn voor de roparun te verkopen en we doen goede zaken ook met de lootjes gaat het best lekker, geeft een goed gevoel.

`s Avonds hebben we de slotavond van Top -2000 een beetje dubbel want we weten eigenlijk dat we ermee stoppen en het past gewoon even niet meer bij ons.

Het was wel weer heel erg gezellig en dan denk je toch…..zullen we ….maar nee het is niet duur maar het past even niet in ons hardloopschema dus even mee stoppen maar.



Al met al best weer een druk weekje maar wel een leuk weekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten