maandag 19 maart 2012

Maandag 19 maart 2012

De dagen lijken wel steeds sneller en sneller te gaan nog een goede drie weken en dan is de marathon alweer, slik de emoties komen steeds vaker alweer om de hoek kijken.

Na de marathon gaat ook bijna me opleiding beginnen. Dan zal ik overal weer minder tijd voor hebben, maar heb er zo zin in.

Maar goed eerst even terug kijken op een week vol met gave spannende gebeurtenissen want tja bij ons verveel je je nooit.

Maandag hebben we lekker niks gedaan, na zo drukke maar leuke dag ook wel erg handig hoor.

Dinsdag kreeg Martin een mailtje binnen van het team van de Roparun, ze zoeken nog een fietser!!!

Oke Martin mail terug dat ik heel erg graag mee wil en nu maar afwachten dus, vind het doodseng en spannend en en en de emoties gaan nu helemaal los samen de Coolsingel op samen dit beleven pft zakdoeken.

`s Avonds gewoon naar de av voor een training lekker rustig lopen met af en toe een km versnellen, verder als 10 km komen we niet en ik vind het wel goed zo.

Helaas nog geen mailtje terug of ik wel of niet mag fietsen.

Woensdag vandaag heerlijk een dagje naar moeders een andere computer neerzetten en doen en lekker uit eten.

Ook met Jaap even afgesproken dat als ik niet aan een andere fiets kan komen of ik die van hem mag lenen, zodat ik op zeker een goede fiets heb voor als ik meemag doen.

En dan eind van de middag komt ook het mailtje binnen ik mag mee, geweldig natte ogen en de kriebels maar ziels gelukkig.

Dat wordt flink trainen dus. Maar eerst de marathon want die wil ik toch ook wel lekker lopen.


Donderdag heel de dag aan het zoeken en doen geweest op internet en bij winkels voor een fiets. En dat valt niet echt mee zeg want je heb toch wel heel wat versnellingen nodig wil je een beetje lekker meefietsen. Gelukkig hebben we nog even dus komt wel goed.

Met trainen die avond hadden we weer een duurloopje van 20 km, eigenlijk het rondje van vorige week maar we zijn even naar de Brienoordbrug en weer terug gegaan. Dit was wel zwaarder maar veel beter verlicht dus ook wel prettiger lopen.


Vrijdag even een klein stukje uitlopen en weer verder zoeken en doen naar een fiets, eentje gevonden in Barendrecht een goede tweedehands dus ook nog redelijk betaalbaar. Ben er echt blij mee morgen ga ik hem halen, want helaas kan nu me eigen fiets niet inruilen.


Zaterdag dus lopend naar Barendrecht en op de fiets naar huis best wel apart en heel erg goed te doen. Heb er ook nog een mandje oplaten zetten zodat ik morgen wat spullen mee kan nemen, want morgen gaan we gelijk oefenen met fietsen bij de lopers en kennismaken en vergaderen, druk druk druk.



Nou daar gaan we dan op de fiets naar Barendrecht, iedereen ophalen en met zijn alle lopen fietsen om te oefenen.

Niet alle fietsers zijn er en helaas ook niet alle lopers maar wat er is, is gezellig leuk en spontaan komt best goed.

En wat lopen ze makkelijk 12 km per uur en dan nog kunnen praten echt heel erg knap hoor.

Het fietsen ging super makkelijk, dus dat komt met wat oefenen best wel goed.

Heb ook nog geprobeerd wat foto`s te maken maar die zijn niet super geworden helaas, maar gaat even om het idee.

En verder lekker helemaal niks meer gedaan.

Merk dat ik erg moe ben doe morgen dus ook niks even een stukje terug voor we dadelijk oververmoeid zijn, dat kunnen we nu niet gebruiken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten