maandag 6 februari 2012

Maandag 6 Februari 2012

Zo we zijn weer een weekje verder een weekje van weinig kilometers, maar toch geen tijd over hebben….???....

Na zondag ben ik dus echt op rust gegaan helemaal niks doen, geen buikspieren, niet fietsen en zeker dus niet lopen.



Donderdag ben ik heel rustig voor 7 kilometertjes naar buiten gegaan en die kosten me zoveel moeite en kracht was niet echt grappig meer.

Maar goed wat doen we ervan uit gaan dat ik zondag genoeg ben opgeknapt voor de mini marathon of niet lopen?

Gelukkig ga ik me iedere dag iets beter voelen en ga ik ervoor zondag, het zal geen wereldtijd worden maar in ieder geval me kilometers te pakken.



Zondagochtend dus heel erg vroeg de wekker, beetje wakker worden eten de laatste dingetjes inpakken en richting Apeldoorn.

We zijn mooi op tijd op de parkeerplaats en kunnen zo in de bus stappen die ons naar de start brengt, super geregeld.

Daar aangekomen gaan we even plassen en doen en even rondkijken en gelukkig zie ik zomaar een leuke aanbieding voor een hardloopsetje, dus passen en doen.

Tja en als je in het roze staat ziet Ginnie je tenminste gelijk staan, gezellig die zijn er ook.

Leuk setje he en geen geld, dus doen ja doe maar, Martin heeft gelukkig zijn pin bij alleen is er geen pin automaat!!!

Help, de schat gaat buiten even kijken en doen maar helaas, wat nu.

Ik bedenk ik laat paps en Rietje morgen wel even rijden komt best goed. Maar dan heeft die goeie Marcel nog genoeg contant bij zich dus er word het een en ander geleend en gedaan en het setje is mijn. Jippie ik ben weer blij.

Ondertussen hebben we ook een bakje thee binnen en twee lootjes voor de roparun aan de meneer van de stand verkocht, dus alles loopt lekker.

Oke wat doen we het word toch wel tijd om de kleren uit en aan te gaan doen, dus we gaan richting de parkeergarage.

Hier komen we Liesje gelukkig ook tegen dus de dames zijn compleet, terwijl de heren nog aan het uit en aankleden zijn gaan wij alvast richting start.

Saskia, Liesje en ikke starten een half uur eerder, we hoeven niet al te lang te wachten in de kou en we gaan weg ieder voor zich.

Ik heb al snel twee heren in het oog met een lekker tempo waar ik mooi achter ga hangen en zo komen we de eerste 5 km redelijk goed door.

Eerste drankpost lekker bakje thee en dan komen er twee dames van Energie voorbij ik ga ook weer verder en hou hun een beetje in het oog kijken of ik er bij kan komen.

Maar hier is het parcours best pittig veel vals plat en dat hakt erin, een van de energie dames en ik lopen tot een kilometer of 10 redelijk gelijk op dan ga ik weer voor bakje thee en ben ik der echt kwijt.

Normaal heb ik genoeg aan eigen drinken maar die warme thee is wel heel erg lekker voor je keel en die moet ik toch nog even goed verzorgen.

Dan krijg ik het zwaar en word wat moe merk nu dat een goede verkoudheid best er aardig inhakt.

Maar goed we zijn over de helft dus hup verder met die geit.

Het parcours is super mooi en ik ga eindelijk een beetje genieten en doen en dan gaan de kilometertjes ook best snel voorbij.

En dan bijna op het laatst komt er iemand heel dicht bij me en jee dat is Saskia he wat leuk en zo lopen we samen de laatste kilometer naar de finish en gaan we samen op de foto.

We hebben het net niet binnen de 2 uur gehaald maar toch best tevreden.



Samen hebben we op kanjer Liesje staan wachten die eigenlijk vlak na ons binnen kwam zo goed gedaan.

Even nog een bakje thee en toen omkleden en dan de mannen opwachten….

We kwamen Martin gelijk al tegen die had echt super gelopen, Andre was al aan het omkleden die was helemaal snel en Marcel kwam ook al vlot binnen.

Dus al met al hebben we het allemaal super gedaan, was het parcours super gaaf de organisatie super dus een super dag.



Nog even gekeken of we ergens koffie konden drinken maar het was zo druk overal dat we ieder onze weg zijn gegaan.

Wij hoefden maar een klein stukje want we zijn bij paps en Rietje lekker gaan douchen en eten heerlijk hoor als je niks meer hoef na zo loop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten