maandag 30 januari 2012

Maandag 30 januari 2012

Nou zeg dat is me wel een week geweest zeg.

Als eerste word ik weer eens verkouden niet echt handig voor je medische keuring maar goed het valt nog mee.

Dinsdag een leuke maar pittige training gehad, met langere stukken versnellen en korter rust er tussen. Heel erg leuk behalve als je toch wel wat verkouden ben, kwam iets adem te kort maar goed we hebben het gedaan.



Woensdagochtend, lekker op tijd met bus en trein naar Breda, maar wat makkelijke kleding meegenomen want het is niet geheel duidelijk of ik ook een inspanning test krijg.

Aan gekomen in Breda is de straat zo gevonden maar dan het nummer….het loopt af en ik moet bij 7a zijn ik kom tot 13 dan lege panden en dan 1c???

He dan zou 7a een leeg pand moeten zijn raar, nog eens goed kijken nee zie nergens 7a. Links van 1c zit nog wel iets maar dat zal 1a en 1b wel zijn.

Dan maar even bellen, het is een nummer uit Rotterdam en de dame kan me echt niet helpen, fijn heb ik weer.

Bij 1c is er nog niemand dan maar de deur ernaast gaan vragen???

Oeps hier zit dus 1a en 1b maar ook 3a,b,c, en 5a,b,c, en je raad het al dus ook 7a.

Echt weer iets Brabants pft zeg, maar goed we gaan naar binnen en melden ons netjes.

Geen koffieapparaat beetje jammer maar goed hopen dat het een beetje snel gaat.

Twintig minuten te laat mag ik met de assistent mee en ik moet de gewone dingen doen, wegen, lengte, leestestje en een gehoortest en dat was het dan.

Tot de uitslag kwam me gehoor is niet goed!!!!!

Einde oefening!!!!!

De arts zou het me wel verder uitleggen gaat u maar even wachten op de gang, fijn hoor kreeg gelukkig wel koffie nu.

De arts deed ook nog wat testjes die allemaal goed waren en vertelde dat links de hoge tonen niet goed waren maar dat ze in Rotterdam een beter gehoormeetings apparaat hebben.

Als ik wil mag ik daar de volgende ochtend het gehoortestje overnieuw doen, wat een schatje zeg want ook de arts moet daardoor eerder naar Rotterdam komen.

Een beetje in een flinke dip ga ik toch naar huis zou ik dan afgekeurd worden op me oor!!!



Donderdagochtend vroeg met de auto richting Rotterdam, ik wilde hem eerst bij de Slinge neerzetten maar dat is een garage en me accu doet een beetje raar dan maar naar Kralingen maar tjee wat is het druk bij de Brienoord, dan maar parkeren bij de Kuip en met de tram verder. Toch wel handig al die mogelijkheden en dat je ook weet hoe het werkt. Aan gekomen in Rotterdam me netjes gemeld en krijg ik gelijk een lekker bakje koffie kijk zo hoort het, de arts komt er ook al aan en we gaan gelijk aan de slag.

Dit hokje waar je in moet is nog kleiner en geluidsdichter dan die in Breda vergelijk het maar met een brandkast, tja je moet geen clausterfobie hebben.

En jippie de test gaat nu goed zie je ik wist het wel maar wat een spanning levert dit op zeg.

Nu lekker naar huis want zou wel willen winkelen van blijdschap maar de winkels zijn nog dicht.

Gelukkig deed de accu nog even meewerken maar die is nog wel vervangen want heb geen zin in een lege kapotte accu .



Mij verkoudheid word wel weer steeds erger en s`avonds met de baan training ben ik ook niet vooruit te branden, nou is 2 keer 3000 meter ook niet echt mijn ding maar goed.

Vrijdag toch met alle geweld willen uitlopen ging niet echt lekker en ik hoest me rot, naar de dokter en die zegt gewoon tja luchtweginfectie.

Das niet leuk ik mag blijven lopen als het goed maar moet wel goed rust nemen.



Zaterdag word het alleen maar erger en ik weet gewoon dat de training van zondag mijn ding niet word, ga wel alleen een rondje lopen.

Nou dat rondje werd dus 5 kilometer en een drama nu echt rust tot zeker donderdagavond en dan zien we wel weer. Gelukkig duurt het nog even voor de marathon maar echt lekker is het niet, ach we zien het wel weer.



Dus nu even niet lopen maar andere dingen doen, bah raar niet leuk, tijd over…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten