maandag 16 januari 2012

Maandag 16 januari 2012

Nou na donderdag is er niet veel meer gebeurd, en ook niet zo heel veel gelopen. Althans niet zo vaak.

Normaal wil ik op vrijdag toch wel erg graag een rondje cross doen maar ik was moe (alle spanning die er uit komt) en had goed gemeen last van me dijbeen en heup.

Tja woensdag wel lekker wezen fietsen maar dat zijn die spieren dus weer even niet gewend, stom maar goed moeten we dus ook even opbouwen.

Vrijdag en zaterdag dus rust gehouden, de baantraining van donderdag ging gelukkig wel redelijk lekker.

Moet wel zeggen 3 keer 1000 en een keer 2000 meter zijn niet mijn ding op de baan maar goed toch gedaan.



Gisteren hadden we de eerste training voor de marathon, redelijk rustig tempo rustiger kan niet… en 23 kilometers gedaan.

Kreeg dus wel weer wat last van me heup/dijbeen maar ook irritatie omdat er altijd mensen zijn die graag op jou plekje lopen en steeds dichter op je komen lopen en doen.

En als ik dan moe word dan irriteer ik me daar dus te erg aan, laatste drie kilometers mezelf laten zakken en even lekker alleen verder gelopen.

Soms is alleen lopen zoveel lekkerder.



Deze week doen we ook niet te gek althans het weekend niet dan gaan we even lekker weg heerlijk, genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten