donderdag 12 januari 2012

Donderdag 12 januari 2012

Zo dan even een extra update.

Ik heb vanmiddag mijn korpsgesprek gehad bij de politie en kreeg ook gelijk de uitslag, ik ben door.

Moet nog wel door wat papierwerk heen en een medische keuring maar dat mag het probleem niet zijn.

Dus gaan we begin mei starten met de opleiding, naar school voor een dikke acht maanden en dan word het 4 maanden stage lopen/werken en 4 maanden school afwisselen.

Heb er echt zo zin in, maar vind het ook wel lekker om nog even nu te genieten thuis en extra te kunnen trainen voor me marathon.

En niet alleen daarvoor maar ook een beetje krachttraining zal ik moeten gaan doen, wil dadelijk niet als oude muts bestempeld worden.

Echt zit nog steeds te trillen op me stoel en weet van gekkigheid niet wat ik moet gaan doen, tja eten want straks moet er nog getraind worden.

Maar goed ik zit voorlopig op een roze ojee nee een blauwe wolk ach wat maakt het uit, ik ben blij aan het zijn.

Dit geeft zoveel energie, heerlijk straks weer een gewaardeerd lid van de samenleving, al hoewel of iedereen me dan waardeer dat zal de vraag zijn.
Kom maar op met de schoolboeken en weet ik veel wat nog meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten