dinsdag 3 januari 2012

Dinsdag 3 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar nog allemaal…..



Ja het word Rotterdam, althans ik ben ingeschreven en ik ga er ook voor maar goed je weet nooit wat er in de tussentijd gebeurd.

We hebben en vrij rustig loop weekje achter de rug maar zijn gisteren weer vol frisse zin begonnen.

Heerlijk even de Gorzen in voor een stukje cross, het was weer lekker glad dus hard kan je dan niet maar je leer wel je voeten neerzetten.

Merk nog steeds dat ik verkouden ben- geweest en toch iets kortademig ben maar goed, we lopen en we komen er echt wel.

Hebben ook weer vele leuke loopjes in de agenda gezet, waaronder de Halve van Egmond, de Midwinter marathon doe de 18.5 km, de acht kastelenloop een halve marathon en natuurlijk 6 keer een trainingsloop.

Dus tot eind maart zitten we goed en dan ook nog een weekendje weg om te ontspannen, heerlijk aangeboden door moeders en vriend en kinders voor ons 25 jarig huwlijksfeest. Ik bedoel maar we zijn dus haast niet thuis.

Heb er allemaal zin in en als we nu ook snel iets van de politie gaan horen ben ik helemaal gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten