dinsdag 27 december 2011

Dinsdag 27 december 2011

Zo weer even updaten.

Het gaat toch pas eind april begin ei worden als het doorgaat bij de politie, had anders allang iets moeten horen. Het heeft zijn voor en nadelen tuurlijk maar goed ik ga er gewoon vanuit dat ik tot eind april vakantie heb en dan begin.

Dus genoeg tijd om te trainen voor de marathon ook als ik niet meekom met de trainingslopen, heb ik de ruimte en tijd om zelf te lopen.

Dus ja ik ga ervoor de inschrijving is gedaan en we zien het wel.

Hoop wel dat ik nu snel opknap van me verkoudheid want dat is best lastig en maakt me weer onzeker.

We hebben deze week een beetje rustig aan gedaan met trainen, gewoon alleen rustig met de AV en verder even niets, hoewel zaterdag wel zelf 15 kilometer gelopen op rustig tempo.

We hebben deze week ook allebei een nieuw sporthorloge gekocht met alles wat we willen is dat wel handig een mooie garmin 310.

Ga deze week ook eens een verlanglijstje maken van alle loopjes die ik wil doen, en dan kijken wat wel en niet mogelijk is want wil geloof ik meer als handig is maar goed je moet een doel hebben toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten