maandag 19 december 2011

Maandag 19 december 2011



Echt de tijd vliegt wat een week weer.

Deze week zou het mogelijk zijn dat ik de uitslag zou krijgen van de laatste testen van de politie.

Tja op maandag weet je eigenlijk niet mogelijk maar dan word het dinsdag en begin het te kriebelen.

Omdat onze computers boven staan, zie en hoor je de post eigenlijk niet. Dus bleef ik op en neer hobbelen, ook niet echt handig.

Goede raad is creatief dus had hier en daar nog wat belletjes en die hebben we dus aan de brievenbus gehangen, dan hoor je tenminste iets!!!

Maandag had ik voor mezelf lekker uitgelopen en dat viel niet tegen behalve dat ik wat verkouden aan het worden ben.

Dinsdag op de AV ook een heel rustig duurloopje gedaan en overal lekker naar de kerstverlichting gekeken best grappig.

Woensdag nog geen post word er een beetje beroerd van, wat een spanning zeg. Gelukkig wel een hoop te doen maar toch voel me niet geheel toppie.

Donderdag ook weer van alles verzonnen om te doen maar ook nog geen post op de AV hebben we `s avonds 5 kilometer op de baan gedaan echt wat een drama!!



Vrijdag eindelijk de post is er en ik ben door, moet er gewoon van huilen.

Wat een spanning komt er los zeg en wat een lieve berichtjes op twitter en facebook geweldig gewoon iedereen die zo met je meeleef.

Nu wachten tot ze bellen voor het laatste gesprek, dit kan twee maanden duren het moet niet gekker worden. Maar goed geduld is een schone zaak.



Zaterdag zou ik een lekker rustig duurloopje gaan doen met Irene, deze dame kennen we nog van de sportschool en kwamen we weer tegen bij de AV. Ze is iets sneller als mij maar moet kunnen. Nou dat ging zaterdag dus niet, door me verkoudheid had ik het al zwaar en het was spekglad. Toch 12 km samen gedaan en toen afgehaakt (had ik eerder moeten doen).

Het komt je zelfvertrouwen niet te goede dit en zeker niet als je nog steeds twijfelt over de marathon en over het beklimmen van de Mont Ventoux.

Ja jullie lezen het goed ook die staat op de planning voor 2012, we lijken wel gek.

Martin werd ervoor gevraagd en ach als het gaat waarom dan niet meegaan.



Zondag hebben we verkeersregelaar gespeeld was best grappig om weer eens langs de kant te staan en zeker nu ik verkouden ben was het niet erg kon toch niet lopen.

Martin heeft ook de eerste contacten gelegd met het team voor de roparun, tja wat een druk jaar gaat 2012 worden.



Maar goed eerst even het laatste gesprek afwachten met de politie en dan gaan we hier ook wat knopen doorhakken denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten