zondag 20 november 2011

Zondag 20 november 2011

Dinsdag, tja een gewone trainingsdag van de AV  trainert Aad geeft aan dat we een rustig weekje doen, mm best lekker met de zevenheuvels in het vooruitzicht.

Dus hup naar buiten in een rustig tempo, halverwege doen we wel even 7 min versnellen 3 min rust, 3 min versnellen 1 min rust en dan nog een min versnellen, goed te doen.

Wat wel leuk is dat ik merk dat ik in die 7 min toch verder kom als ik denk, dus ga ik harder als een poos terug…..blij….

Aan het einde worden we nog even beloond en mogen twee keer het viaduct op en af, altijd lekker.



Woensdag, vandaag is het alweer een jaar geleden dat ik te horen kreeg niet langer welkom te zijn bij IKEA, wat gaat de tijd snel.

Het verbaasd me ook wat er in een jaar allemaal eigenlijk gebeurd, en hoe we ons weer overal doorheen slaan en doen, want ondanks alle shit is het ook toch weer een leuk jaar geweest.



Donderdag, baantraining en ikke moet heel goed me best doen want Liesje komt kijken.

Terwijl we met de loopscholing bezig zijn zie ik Liesje samen met Andre aankomen ik zwaai maar ze zien het niet, ach zie ze zo wel.

Kijk even plaspauze dus snel gedag zeggen, en dan rap weer door laten zien hoe leuk het is op de AV.

Gelukkig een leuk programma 7 keer 600 meter en het gaat best lekker kan goed meeblijven met de rest dus ben best een beetje extra trots.

Enne buiten dat om als ik straks agente ben moet ik ook snel kunnen rennen toch???

Liesje vond het gezellig en komt voorlopig elke donderdag meetrainen, in het begin bij Eric maar dan snel hopelijk bij mij.



Vrijdag, wel of niet lopen wat zal ik doen.

Ga ik braaf rust houden tot zondag of ga ik voor een rustig rondje op lage hartslag of ga ik ook een stukje cross doen.

Het is zo lekker buiten dat ik toch besluit om rustig in en uit te lopen maar wel een stukje cross in het midden te doen. Heb er geen spijt van want het ging heerlijk, weer me snelheid vast kunnen houden dus dik tevreden. Nu hopen dat het geen invloed heeft op zondag want dan moeten we de heuvels weer over…



Zaterdag lekker rust tuurlijk.



Zondag 20 november, vandaag gaan we voor de derde keer naar de zevenheuvels, deze keer ga ik lekker alleen lopen en word het mijn race.

Weet dat ik me snelheid van vorig jaar nog niet terug heb maar wil er ook niet te lang over gaan doen.

We zijn heerlijk vroeg in Nijmegen en drinken bij Blixem even een koffie even nog naar een echte wc en de sfeer opsnuiven.

Dan gaan we richting de startvakken want, Martin en Alex starten ruim voor ons. Dus omkleden tassen inleveren, en hup naar het startvak. Wij blijven daar een beetje hangen en al snel komt Sheilla om de hoek zetten en na een poosje ook Marieke en Marcel en Ginnie en Martijn. Ook wij gaan omkleden en richting startvakken nog even een dixie opzoeken, pft wat een rijen overal, maar goed we zijn nog net op tijd in het startvak. Damn me hartslag doet het niet das niet leuk maar goed we zetten de muziek op en gaan ervoor.

Al vrij snel zie ik een groepje lopers van een loopgroep mooi tempo en ik kleef lekker aan, lopen lekker dus houden zo.

Het valt altijd weer even tegen dat vals plat maar als je de bocht doorben heb je alweer de eerste drinkpost helaas dat was slecht geregeld er was haast niks meer. Dan kom je op een mooi stukje langs de golfbaan hier moesten we alleen even plaats maken voor een ambulance altijd even een rot gezicht

En dan de bocht om en de zevenheuvelweg op, zo gaaf ieder jaar weer kippevel. Je zie dan echt een sliert van lopers klimmen en dalen zo leuk om te zien.

Dan het stukje bij de 10 kilometer hier ben ik al twee keer stuk gegaan en nu wil ik gewoon door blijven hobbelen, het is weer zwaar maar we komen er goed doorheen en zijn weer in de bewoonde wereld.

Nog een rot stukje en dan is het down hill naar de finish, me tijd gaat lekker moet gaan lukken binnen de 1.35 en dat was toch wel een streeftijd.

De laatste kilometer even wat lastig klinkerwerk dan weer lekker op asfalt en we gaan versnellen, nog 500 meter de muziek gaat hard we galmen heerlijk mee en gaan steeds sneller, we gaan het halen 1.34.14 super dik tevreden.

Dit geeft weer mogelijkheden richting Rotterdam, misschien dan toch?????




Geen opmerkingen:

Een reactie posten