dinsdag 15 november 2011

Dinsdag 15 november 2011

Dinsdag, jippie Aad heeft een leuke verzonnen een piramide training beginnen met 15 sec 1 min rust en dan steeds 15 sec meer tot de 90 sec en dan weer afbouwen. Klinkt soepel maar wel op vol tempo en dat keer twee. Moet zeggen al met al was het pittig maar erg leuk om te doen.



Woensdag, vanmiddag even naar de sporthal geweest ik mag aan het einde als hun opruimen even oefenen echt kei top.

Eerst even lekker wezen lopen op een lage hartslag en dat ging eigenlijk zo lekker dat ik er maar een kilometer extra aan geplakt heb. Het was ook wel heel erg lekker weer buiten dat scheelt ook, daarna gelijk door naar de sporthal.

Tjee hij is en blijft toch best wel hoog maar kwam er redelijk soepel overheen, geeft de burger weer iets meer moed voor maandag en zelfvertrouwen tuurlijk.



Donderdag, baantraining wat gaan we nu weer doen hoop geen lange stukken want dat vind ik echt dodelijk op de baan. Het viel mee 20 keer 300 meter met de eerste 10 keer dribbelen 100 meter en de andere 10 mochten we wandelen.

Kon het treintje waar we inliepen redelijk goed bijhouden en dat is een tijd anders geweest dus we zijn weer aan het terug komen jippie!!!



Vrijdag soms moet je slim zijn en even rust nemen maar das wel lastig hoor maar we hebben het de hele dag vol gehouden, bah wat saai.



Zaterdag zo vandaag gaan we er gewoon lekker voor, het weer werkt nog goed mee dus even naar de Gorzen lekker crossen jippie….

Oke ik ga dus vol goede moed weg, netjes op lage hartslag inlopen een goede anderhalve kilometer nou dat leek nergens op moest gaan wandelen, dat kan wat gaan worden.

Na een lange tjd aangekomen bij de Gorzen kon ik dan eindelijk van start gaan, zoef daar ging ik best een lekker tempo heuvel op, beng loop zo tegen een berg schelpen op.

Over het hele pad bergen schelpen dus door het gras en aarde heen tja crossen wou ik crossen zal ik. Berg weer lekker af, stukje vlak weer berg op, weer stukje vlak en ja hoor even stukje versnellen mooie tijd voor het eerste stuk.

Hup het tweede stuk in, gaat even wat zwaarder beetje leeg van eerste stuk maar gaat ook lekker en dan aan het einde doen we lekker nog een stukje extra. Het was weer heerlijk en dan weer rustig op lage hartslag terug en dat ging zomaar heel erg goed, goed teken maar niet verwacht.



Zondag weer even snel bij Top wezen trainen, was niet echt heel erg spannend maar wel gezellig, daarna op de koffie bij de kinders altijd goed.



Maandag ja vandaag heb ik me eerste test dag bij de politie gehad, een zware en zeker vermoeiende dag maar ik ben door naar de volgende ronde en dat kan niet iedereen roepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten