zondag 27 november 2011

Zondag 25 november 2011

Maandag 21 november 2011

We gaan lekker rustig uitlopen van gisteren, en hoe raar het ook klinkt het gaat als vanzelf heerlijk gewoon. Moet haast een beetje doorbikkelen om me hartslag op de 140 te krijgen en te houden moet niet gekker worden. Maar eens na gaan denken over een stukje erbij kan best wel.



Dinsdag 22 november 2011     



Vandaag is het weer trainen bij de AV vandaag naar buiten dus ben benieuwd wat we gaan doen.

Zo dan 20 keer 2 min jeetje das best veel en de moed zakt een beetje in me schoenen, ga ook de eerste drie weer veel te hard mee en baal er een beetje van, stom stom stom moet doseren zeker als dit 20 keer moet!!!

Maar dan bij nummer 8 hoor ik zeggen nog twee hierna…..he oeps ik had dus iets niet goed gehoord het zijn er 10 ipv 20, zoef dan zetten we weer een klein beetje meer aan.

Volgende keer beter opletten stom,stom,stom.

Wel jammer dat ik elke keer net de 400 meter niet haal, maar ook weer een mooi doel om naar toe te werken.





Donderdag 23 november 2011   



Vandaag komt Liesje gezellig mee trainen wel in een andere groep maar toch wel erg gezellig hoor.

Hun gaan naar buiten en wij blijven op de baan, we krijgen allemaal een nummer en dat is de eerste afstand die je moet lopen. Dit loop je tot de 10 en dan begin je weer bij 1. Ik heb het makkelijk ik begin bij 1 en moet door tot de 10 iedere keer 100 meter rust.

Het moeilijke is dat je nu geen treintje heb om in mee te lopen en het dus zelf moet doen, maar alles netjes boven de 10 per uur.

Best netjes zeker met het oog dat vanochtend zomaar me laatste verstandskies getrokken is.



Vrijdag 24 november 2011   



Heerlijk even de gorzen weer in, ga er vandaag weer een klein stukje aanplakken.

Na de hele ronde ga ik het eerste lusje nog een keer doen en dan weer richting de heuvel maar over het nieuwe schelpenpad ( zal een keertje foto maken) dan trap af en langs de vijver weer terug.

Eerste en tweede stuk gingen lekker en toen het extra stuk dat ging lekker tot de schelpenheuvel, wauw die hebben ze verhoogd en zwaar gemaakt kwam er niet tegenop, dus weer een mooie uitdaging. Al met al weer erg lekker gelopen, dit volhouden geeft de burger moed.

Enne vanmiddag heeft Martin een gesprek zou het jaar dan toch nog goed afsluiten voor ons.


Zondag 25 november 2011  



Vandaag zouden we weer met een groep op het strand gaan lopen helaas moest ik verstek laten gaan, mijn maag deed een beetje raar en dan is lopen met een groep niet echt het juiste idee.

Martin is wel gegaan en ze hadden het heerlijk, helaas volgende keer ben ik er ook weer bij.

Het gesprek van Martin vrijdag ging erg lekker en dinsdag heeft hij het tweede gesprek al, vind het zo spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten