maandag 7 november 2011

Maandag 7 november 2011

 
Zo weer een pittig weekje achter de rug, zondag lekker niks gedaan waren ook best moe na de nachtloop dus lekker beetje in bad hangen en onder de zonnebank is dan best lekker.



Maandag, Martin wilde een stukje voor zichzelf lopen en ik eigenlijk ook wel dus ik ging iets eerder weg even kijken hoe de beentjes voelden en dan toch maar even een stukje crossen?? Het was er zo mooi weer voor dus hup richting de Gorzen op een mooie lage hartslag even rust en weg…..Hoop gegil achter me kwam Martin er ook aan, die zette ook gelijk de achtervolging in dus werd een pittig loopje. Het eerste stuk ruim onder de 20 min (en had mezelf beloofd dat ik dan een stukje meer mocht doen) moest na het eerste stuk wel even gas terug nemen maar het ging al snel weer lekker. Rondje netjes afgemaakt en een klein stukje eraan geplakt.

Weer terug op rustige hartslag maar dat is lastig als je samen ben en zeker als je net echt helemaal diep ben gegaan. Ook net niet goed kunnen klokken dus een beetje irritatie maar goed volgende keer beter.



Dinsdag heel de dag mooi weer en wat is het dan lastig om te wachten tot het avond is om met de AV te gaan lopen in het donker en de miezer!!! Maar goed wel gedaan deden vandaag 4-3-2-1- min versnellen 2 min rust en dat twee keer had het wel wat zwaar. Was ook in het begin weer te hard gegaan…..



Woensdag op voorlichting bij de politie het is echt wat ik wil en ik mag naar de testdagen maar die zijn wel pittig, dus moeten nu echt even hard er tegen aan, je moet over een kast springen help die zijn best hoog…..

Leuke sfeer verder salaris is het eerste jaar echt k.. maar goed daar komen we ook wel doorheen hoop ik…



Donderdag weer lekker gewoon trainen op de baan, het valt mee 4 keer 1000 meter.

Toch vind ik het raar ik kom niet onder de 5.00 met moeite red ik de 5.14, terwijl we bij Top wel eens een 1000 deden en die deed ik op 5.00. Is het omdat me snelheid nog niet terug is…blijf ik toch te gemakkelijk hangen achter iemand op de baan…of…

Ach we zullen er gewoon harder aan moeten werken.



Vrijdag moet eigenlijk rust nemen maar het is zo lekker weer, toch maar even naar buiten voor lage hartslag. Toch buiten maar niet al teveel inspanning, het ging lekker en heb ook een stukje extra gedaan.



Zaterdag:

Vandaag mijn eerste echte loop op het strand ben heel benieuwd 10 kilometer, heb wel het doel om onder de 1.10 uit te komen, dus even aanpoten?

Om even voor half een kwamen Robbie en Saskia ons ophalen want die gingen ook gezellig mee, we zouden er daar nog een paar van de AV zien dus helemaal toppie.

Moesten wel hard lachen om Robbie want die had alvast zijn kerstmuts en baard opgezet, echt geen gezicht. Dit kwam omdat we de avond daarvoor druk aan het twitteren waren over de Santa run in Rotterdam.


Maar goed even kroelen met de katers en hup de auto in onderweg naar Monster.

Daar was het toch nog even haasten en doen, moesten nog inschrijven tassen wegzetten enz.

Nog een kleine 10 min en dan starten ze en we moesten nog naar het startvak…Robbie kwijt zoeken, roepen, overal kijken nergens Robbie te vinden damn dan toch maar snel naar het startvak, oeps das nog een dikke kilometer op een flink inloop tempo erheen en hups dik anderhalve minuut te laat over de start. Saskia vond het allemaal maar niks en was echt even het padje kwijt. Martin liep al een dikke kilometer voor me en ik ben ook maar gewoon gegaan.

Best raar als laatste starten je heb gelijk alles in je nek hangen van bezemwagen en EHBO, maar goed de eerste lopers in het zicht dus lekker daar naar toe lopen en hup dat was nummer 1 op naar de volgende….Moet heel eerlijk zeggen dat loopt best lekker, je word niet ingehaald maar je haalt een keertje in.

Bijna 4 kilometer en hup het strand op, zie achter me iemand in een zwart shirt Saskia dacht ik dus die gaat ook lekker mooi zo.

Wat was het zwaar het strand op, alles was al omgeploegd en gedaan, best even afzien maar eenmaal bij de vloedlijn ging het wel weer.

Zo gaaf zo lekker geen hordes mensen om je heen jij en de loper voor je en heel in de verte een hele sliert lopers, zalig.

Lekker eigen tempo, muziekje op tralalala het liep lekker.



Toen het strand weer af even best pittig maar, dan komt de gewone weg weer en loop je gelijk een stuk makkelijker.

Een dame voor me zat even beetje stuk hoever moet ik nog vraag ze aan iemand geen reactie ik geef aan een anderhalve kilometer dan moeten we er zijn.

We lopen lekker even samen op best wel even fijn, en zetten ook samen de laatste 200 meter in sprint aan om over de finish te komen altijd gezellig toch.

Een mooie tijd 1.06.22 netto op mijn horloge want helaas de tijdsregistratie van de loop had bij de start niks geregistreerd een min puntje maar goed.

En dan mijn verbazing daar zit Saskia al te wachten…..he wat is dat nu die zat toch achter me…

Helaas Saskia kon niet lekker opgang komen en is gewoon heel wijs uitgestapt en dat was al voor het strand, dus dat was een andere dame die ik daar heb gezien.

Door de clubleden is er ook lekker gelopen en Robbie heeft heel hard geprobeerd Martin naar een pr te lopen maar helaas dat zat er niet in.

Oja Robbie stond trouwens bij de startvakken te wachten, mis communicatie….

Maar leuke loop, en volgend jaar denk ik wel weer en dan de halve.



Zondag, vandaag gewoon een beetje lekker uitlopen bij Top 2000 want door al die leuke loopjes komen we daar ook haast niet meer aan toe, echt heel erg.

Vielen met onze neus in de boter Coopertest….die hebben we dus op heel rustig tempo gedaan. Toch wel weer leuk om even met de hele groep te lopen hoor.



Enne vandaag maandag hoor ik net dat ik volgende week voor de eerste testen mag komen bij de politie!!!!! Yeah!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten