zondag 30 oktober 2011

Zondag 30 oktober 2011

Zo weer een week waarin heel veel gebeurd is, het begon maandagochtend al gelijk goed, kreeg een telefoontje van Politie Rijnmond of ik woensdag 2 november naar de voorlichtingsochtend wil komen!!! Tja is dat wat dan, vind het wel heel spannend allemaal want het is niet iets wat je even gaat doen vind ik, maar we gaan het zien aan mij zal het niet liggen. In de middag nog even lekker wezen lopen op lage hartslag en dat ging zo goed dat ik er een kilometer aangeplakt heb als bonus mag alleen van mezelf als het goed gaat.



Dinsdag zijn we netjes naar de AV geweest en buiten 10 keer 1 min versnellen gedaan en dat twee keer, was erg pittig ook omdat je vaak net niet lekker zag waar je liep. En dan moeten we zaterdagnacht 21.1 km in het donker lopen??? Ach het ging allemaal goed dus we zien het wel.



Woensdag mocht ik op controle bij de huisarts voor me aorta die was vorig jaar iets vergroot door het sporten en moest even gecheckt worden was gelukkig allemaal helemaal toppie.



Donderdag weer braaf naar de AV voor de baantraining, ging heel erg moeizaam had moeitte met me ademhaling, hartslag hoog maar wel lekker mee gehobbeld de trainert was trots op me.



Vrijdag even lekker de boodschapjes gedaan lekkere dingen gehaald kinders zouden komen, dus moeders aan de bak en braad, huisje opgeruimd en gedaan. En toen was het nog zo lekker weer om 17.00 dat ik nog een lekker rondje ben gaan lopen, helaas kreeg ik me hartslag niet echt super laag dus geen bonus kilometer vandaag. En de kinders kwamen ook al niet, schoonzoon was ziekjes helaas.



Zaterdag, heerlijk uitgeslapen want tja we moeten vannacht nog gaan lopen!!! Het moet niet gekker worden de Droomtijdloop in Delft we starten om 2.00 en om 3.00 gaat de klok terug dus vandaar een droomtijd!!!

Maar goed hoe ga je dat doen met je slaap, je eten en alles.

In de middag nog even naar buiten geweest voor een stukje op de fiets Martin wilde even zijn beentjes losgooien ( hij blijf ook bij mij lopen vannacht dus voor hem een makkie). Wat later als normaal gegeten en dan toch rond negen uur maar even proberen te slapen.

Even voor 23.00 weer het bedje uit aankleden wat eten maar niet teveel, spullen pakken, vooral mijn speciale verlichte shirt ( je kan een prijs winnen) en de rest op halen.

Alleen Joke en Joan gingen met ons mee want Reimon en Alex en aanhang waren al op Delft.

Ook Karin met der man kwamen zelf naar Delft dus al met al een hele groep, wel leuk hoor.



Tja en dan gaat het startschot echt heel apart iedereen had haast het shirt aan dus een oranje zee van lopers. Tuurlijk ging ik weer te hard van stapel de eerste twee km in 12 min en dus ademhaling heel hoog stapje terug en toen ging het wel. Maar jeetje wat viel het tegen om het tempo lekker te houden en dan achter elkaar door te gaan vond het echt zwaar. Er zaten ook best veel bruggetjes in het parcours. Heb wel gelachen overal waar ik liep werd er geroepen he kerstboom!!! Zou het met me verlichting te maken gehad hebben???

Het waren ook twee rondjes en het heeft zijn voordelen en zijn nadelen je weet precies hoever je nog moet, maar je weet ook dat je er bijna ben….

En met de finish in het zicht een stevige beat op de oren de laatste 500 meter er nog een flinke sprint uit kunnen trekken best stoer.

Geen super droomtijd 2.24.32 maar wel heel erg leuk.



En vandaag doen we lekker helemaal niks!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten