zondag 23 oktober 2011

Zondag 23 oktober 2011

Zo weer een heerlijk loop weekje achter de rug. Dinsdag had Trainert Aad weer een leuke oefening nu 3 min versnellen en 3 min rust was best een beetje pittig zeker nummer 6 was even doorbikkelen maar toch....gedaan.
Het leuke is dan ook als je terug kijk op je horloge dat je ze toch haast allemaal even goed heb gelopen, meer als 10 meter verschil zat er niet in, oke over die laatste praten we niet (was 40 meter)

Woensdag braaf rust gehouden om donderdag weer lekker op de baan te kunnen gaan knallen, weer eerst het grote rondje inlopen 4 km lekker rustig tempo, beetje loopscholing, plasje doen en dan het baan werk.
We gingen voor 8 keer 400 meter met 1 min rust op eigen tempo en zelf je rust in de gaten houden.
Zat op eentje na alles net boven de 2 min en ik weet dat ik met moeitte daar onder kan blijven, dus een beetje jammer maar goed, toch lekker getraind.

Vrijdag even lekker alleen mijn rondje uitlopen, mijn horloge staat nu eindelijk redelijk goed afgesteld maar om echt in zone 2 te blijven is nu wel een stuk lastiger, dus tempo weer iets lager maar het is te doen, misschien volgende keer een kilometer erbij plakken.

En vandaag zijn we weer heerlijk op het strand geweest, dit keer Scheveningen begonnen op het Zwarte Pad flink stuk duinen gehad en toen het strand op. Pft waar ik al bang voor was minder regen dus losser zand, plus heel mooi weer dus veel mensen die alles los trappen. Wat was het zwaar voel nu me buikspieren al van het krachtzetten. Daarna even met zijn alle een bakje koffie gedaan en even over de loop in Monster gehad. Er is daar over twee weken een loopje over het strand en behalve de halve marathon hebben ze ook een 10 km en een 5.5 km heb er stiekum toch wel zin in, even kijken wat het weer doet.

Al met al weer een heerlijke loopweek, helaas nog geen baantje kunnen vinden maar dat komt ook wel goed hoop ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten