donderdag 7 juli 2011

Donderdag 7 juli 2011

Jeetje wat gaat de tijd toch snel weer een week om.

Zondag zijn we weer met de groep van Run2fourty2 wezen lopen, toen we aankwamen kregen we allemaal een heel gaaf shirt met reclame echt stoer.
Het lopen ging lekker alleen had ik gewoon weer een hoge hartslag dus heb ik persoonlijke begeleiding gekregen.
Mocht echt niet hoger komen met me hartslag als de 165 en eigenlijk moest het lager, maar dat is bij mij heel erg moeilijk als het al hoog is.
En dan wil je ook nog gezellig een praatje houden tja ook niet echt goed voor de hartslag.

Ze zijn heel erg bang dat ik overtraind raak omdat we ook nogal wat doen in de sportschool, dus besloten om even alles te laten en alleen het schema te volgen.
Dus ook geen trainingen bij Energie wel jammer maar wil de marathon ook lekker lopen.

Dinsdag dus braaf het schema in me hoofd geprent en gegaan, het viel eigenlijk helemaal niet tegen.
Heb echt heerlijk gelopen en was ook niet geheel kapot toen ik thuis kwam na anderhalf uur.

Woensdag toch even de bodypump gedaan geen gewicht met de beentjes gebruikt dus echt rustig aan gedaan.

En vandaag weer het schema gedaan, zat nu een stukje versnellen in en dat ging best lekker, geloof dat ik het maar vol ga houden tot september.

Nog 80 dagen dan is het zover.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten