dinsdag 12 juli 2011

Dinsdag 12 juli 2011



Zo net weer wezen lopen en ondanks alle stress van deze week, heb ik heerlijk ontspannen gelopen.

Martin is sinds vorige week ook werkloos en dat is even flink balen anderzijds constant de onzekerheid of het bedrijf blijft of je weer een nieuw contract krijg en een hoop gezeik, dat ga je dus ook niet in je kouwe kleren zitten.

Het is best vreemd heel de dag op elkaar lip zitten en misschien dat ik daarom wel een beetje extra geniet van het lopen alleen.



Het was vandaag de 4 keer dat ik echt volgens schema liep en zelfs het lopen in de groene zone hier 2e zone ging best lekker en meer ontspannen en daardoor ook iets sneller.

Ik voel me er ook erg goed bij en heb wel het idee dat ik dit ga redden tot Berlijn en dus maar even niet naar de club ga….

Denk dat het voor iedereen wel even goed is Martin iets voor zichzelf en ik ook anders slaan we elkaar straks de tent uit.



Nee hoor we gaan gewoon samen zoeken naar een leuke baan en de dagen dat we thuis zijn gaan we zoveel mogelijk proberen te genieten van leuke dingen waar je normaal niet aan toekomt.



Gelukkig is de reis naar Berlijn betaald en staan de zakcentjes goed apart dus ook dat loopt geen gevaar, best een lekker idee.



Zo en nu ga ik lekker wat opruimen hier in huis, hard nodig na de keukenverbouwing.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten