dinsdag 24 mei 2011

Dinsdag 24 mei 2011

De laatste week is er niet zoveel gebeurd.
We hebben rustig onze trainingen gedaan bij Energie en ondertussen weer een beetje de krachttraining opgepakt in de sportschool.
Dit pakte voor Martin helaas weer niet goed uit en die baal nu als een stekker want bodypump is zo leuk maar niet met zijn arm!!!

Vrijdag ben ik even de stad in geweest om mijn nieuwe schoenen te halen, en een afspraak te maken voor mijn tattoo. Ja ik ga me schoenen en me tijd op me schouderblad laten zetten.
Volgende week zaterdag gaat het gebeuren.

Zondag zouden we samen gaan lopen maar is Martin op de fiets meegegaan was best wel lekker heb me goed aan de hartslag kunnen houden.
Voordeel van zo rustig loopje je ben eigenlijk helemaal niet echt moe.
Had ook me nieuwe schoenen aan toch weer de ascis nu de 2160, moet wel zeggen zaten niet echt super.
Hopelijk komt dit nog goed want ik had ze in gedachte voor Berlijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten